نمایشگاه پوسترهای عاشورایی علی وزیریان با عنوان «رنگ نجوا» امروز برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نمایشگاه پوسترهای عاشورایی علی وزیریان با عنوان «رنگ نجوا» ساعت 17 امروز یك‌شنبه 11 مهر افتتاح می‌شود.
 
نمایشگاه پوسترهای عاشورایی علی وزیریان در گالری زمستان خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.
 
علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه آثار علی وزیریان می‌توانند از تاریخ 11 تا 19مهرماه 1395 به خانه هنرمندان ایران مجموعه‌ای فرهنگی و هنری در پارك هنرمندان تهران واقع در خیابان ایرانشهر مراجعه كنند.
 
علی وزیریان فارغ‌التحصیل رشته نقاشی از دانشكده هنرهای زیبا دانشگاه تهران و دارای نشان درجه یك هنری معادل دكتری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران است.
 
فعالیت او در زمینه طراحی گرافیك نزدیك به سه دهه می‌رسد. شركت در نمایشگاه‌های گوناگون داخلی و خارجی، سابقهٔ تدریس در دانشكده‌های هنری دانشگاه تهران، الزهرا و شاهد، مدیریت هنری نشریات، فستیوال‌ها و نمایشگاه‌های تجسمی، انتشار اولین نشریه تخصصی در حوزه هنرهای تجسمی در ایران با عنوان «هنر معاصر» درسال ۱۳۷۲ و انتشار كتاب تجسمی «نگاره» در سال ۱۳۷۰ به مدیریت و سردبیری او بخشی از كارنامه هنری وی است. بنیان‌گذاری اولین نمایشگاه بین‌المللی سالانه تایپوگرافی پوستر در جهان با عنوان «اسماء الحسنی» كه هر ساله در ماه رمضان برگزار می‌شود و انتشار پنج جلد كتاب مستقل از مجموعهٔ آثار او در حوزه گرافیك و به ویژه طراحی پوستر بین سال‌های ۱۳۶۴ تا ۱۳۸۹ بخش دیگری از كارنامهٔ او را شكل می‌دهد. طراحی نشانه فستیوال بین‌المللی فیلم كودك و نوجوان اصفهان و طراحی پروانه زرین این جشنواره از جمله آثار ماندگار اوست.
 
وزیریان جزو طراحان برگزیدهٔ بین‌المللی اجی‌آی‌دیا در سال ۲۰۱۰ ملبورن و تنها سخنران ایرانی مدعو در بیستمین سالگرد این رویداد هنری جهانی توسط بنیاد بین‌المللی دیزاین در استرالیا بوده است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار