رییس شبکه دامپزشکی شهرستان قوچان از 30 مورد ثبت اشتغال در سامانه رصد اشتغال کشوری از طریق این شبکه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ علیرضا قدرتی گفت : سامانه‌ رصد، براي ساماندهي اطلاعات مربوط به شكل گيري فرصت‌هاي شغلي در كشور در دستگاه‌هاي اجرايي، مورد بهره گیری است .

وی با اشاره به این که سامانه توسط دبیر خانه شورای عالی اشتغال وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی تهیه گردیده است اظهار داشت این سامانه دراردیبهشت ماه سال90 راه اندازی و در حال حاضر توسط کاربران دستگاههای اجرایی جهت ثبت اشتغال ایجاد شده مورد استفاده قرار می گیرد که از این طریق میزان اشتغال تحقق شده از سوی دستگاه های اجرایی در حال ثبت می باشد .

رییس دامپزشکی قوچان خاطرنشان کرد : طی شش ماهه ابتدای سال جاری تعداد 30 مورد اشتغالزایی جدید از طریق شبکه دامپزشکی شهرستان قوچان در سامانه رصد اشتغال کشور ثبت گردید که اکثرا مربوط به حوزه حمل و نقل زمینی دام و فرآورده های دامی بوده است .

قدرتی تصریح کرد : با توجه به اینکه تعداد قابل ملاحظه ای از جمعیت شهرستان در حوزه دامپروری و کشاورزی فعالیت می کنند ، این بخش اشتغال را میتوان جزو یکی از مهمترین بخش های آن معرفی کرد، همچنین شهرستان قوچان از نظر دامپروری شاخص است لذا شبکه دامپزشکی در ایجاد شغل های جدید و اقدامات حمایتی در بحث اشتغال همواره کوشیده است .

انتهای پیام//ح.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.