سنگربان اسپانیایی پورتو با حضور در دیدار برابر ناسیونال به رکورد تعداد بازی‌های رسمی آنتونی زوبی زارتا رسید و به سومین بازیکن در تاریخ اسپانیا تبدیل شد که بیشترین حضور را در مستطیل سبز داشته است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از آس، ایکر کاسیاس بعد از سال ها حضور در رئال مادرید از این تیم جدا شد و پیراهن پورتو را بر تن کرد.

کاسیاس،  سنگربان نخست پورتو است. او در دیدار برابر ناسیونال در هفته هفتم لیگ پرتغال به میدان رفت. این دیدار هزار و بیستمین بازی رسمی ایکر کاسیاس بود و این سنگربان با تجربه با حضور در این دیدار به رکورد تعداد بازی های زوبی زارتا، سنگربان سابق بارسلونا و اتلتیکو بیلبائو رسید.

رکورددار  بیشترین تعداد حضور یک بازیکن اسپانیایی در مستطیل سبز رائول گونزالس، ستاره سابق رئال مادرید است که ۱۰۶۳ بار به میدان رفت. بعد از او نوبت به ژاوی می‌رسد که ۱۰۳۱ بازی رسمی را در کارنامه دارد.

کاسیاس و ژاوی با توجه به این که هنوز هم می‌توانند به حضور خود در مستطیل سبز ادامه دهند می‌توانند به رکورد رائول برسند به ویژه کاسیاس که یک دروازه‌بان است و می‌تواند چند سال دیگر هم بازی کند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.