هنر هفتم سینما یک ضرورت فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سینا دلشادی رئیس حوزه هنری مازندران امروز در نهمین کرسی آزاد اندیشی با موضوع سینما، یک ضرورت فرهنگی گفت : مسائل فرهنگی باید با سعه صدر ، و دلسوزی همراه با خبرگی و کارشناسی رسیدگی شود.

وی افزود: باید کوشید تا جامعه به فعلیت فرهنگی برسد و ایده آل ها و آرمان ها تبدیل به بینش و روشن بینی و عملکرد مبتنی بر علم و آگاهی شود.

دلشادی گفت: امروز سینما نه فقط به عنوان یک مکان و یک هنر با کارکردهای فردی و اجتماعی، است٬ پدیده ای چند بعدی با کارکردهای چندگانه است.

رئیس حوزه هنری مازندران گفت: تلاش و تمرکز حوزه هنری گسترش کیفی فرهنگ است و یکی از فعالیت های حوزه هنری، برگزاری کرسی های آزاد اندیشی هنر است که محلی برای بحث و تبادل اندیشه و ارتقا سطح دانش و بینش است.

وی افزود: برگزاری این نشست ، برآیند نگاه مسئولانه حوزه هنری به مقوله ی کاربردی و مهم سینما در عرصه های فرهنگی،اجتماعی، سیاسی و اقتصادی است.

دلشادی گفت: سینمای ما چه در مقام ترویج و تبلیغ و چه در جایگاه منتقد،باید موجب ترویج فرهنگ خودی و نهادینه شدن عقاید و اخلاقیات و عامل استقرار سبک زندگی اسلامی و ایرانی در جامعه شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار