لرستان؛

رشد بیش از هزار درصدی پست بانک لرستان در پرداخت تسهیلات تولیدی

مدیر شعب پست بانک لرستان از رشد بیش از 1000 درصدی این بانک در پرداخت تسهیلات تولیدی در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ رستمی گفت: در زمینه پرداخت تسهیلات تولیدی اعم از کشاورزی، صنعت، بازرگانی و خدمات در چهار ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 1021 درصد رشد داشته‌ایم.

وی افزود: لرستان یکی از سه استان پایلوت اقتصاد مقاومتی است و بر همین اساس درنظر داریم با استمرار در پرداخت این تسهیلات و رفع نیازهای واحدهای تولیدی، سهمی در توسعه استان داشته باشیم.

رستمی گفت: در راستای افزایش تسهیلات تولیدی تلاش زیادی انجام داده‌ایم و هرگز در این زمینه کوتاهی نمی‌کنیم.

مدیر شعب پست بانک لرستان در ادامه با اشاره به تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج افزود: زوج‌هایی که قصد دریافت تسهیلات از پست‌بانک لرستان را دارند، می‌توانند پس از ثبت‌نام در سامانه اینترنتی و تعیین شعبه با ارائه مدارک موردنیاز، تسهیلات را دریافت کنند.

وی گفت: در حال حاضر 414 نفر در سامانه بانک مرکزی در پست بانک لرستان ثبت‌نام کرده‌اند که با هماهنگی به عمل آمده و اخذ اعتبارات لازم، می‌توانند برای دریافت وام ازدواج اقدام کنند.

رستمی با اشاره به تخصیص نیافتن به موقع اعتبارات وام ازدواج که عامل اصلی در تأخیر این کار بودهافزود: با مساعدت مدیرعامل پست بانک ایران این مشکل رفع شده و متقاضیان مشکلی برای تسهیلات 100 میلیون ریالی نخواهند داشت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.