لرستان؛

احداث دهکده سلامت در لرستان

استاندار لرستان گفت: دهکده سلامت با حضور سرمایه‌گذارانی از بخش خصوصی در استان لرستان احداث می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ بازوند گفت: در هفته دفاع مقدس همه خبرنگاران و هنرمندان تلاش کردند تا یاد و خاطره شهدا و رزمندگان را در اذهان مردم زنده کنند و هنرمندانی نیز که در آن زمان ایفای نقش می‌کردند در ایجاد این ظرفیت نقش به سزایی داشتند که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با اشاره به دو مناسبت احیای امربه‌معروف و نهی از منکر هم‌زمان با ماه محرم و هفته نیروی انتظامی در این هفته افزود: یکی از ویژگی‌های بارز سیدالشهدا این بود که به احیا امربه‌معروف و نهی از منکر همت گمارد و درواقع امام حسین(ع) مکتب جدیدی از امربه‌معروف و نهی از منکر را بنا نهاد و با شهادت خود معروف را احیا و منکر را نابود کرد.

استاندار لرستان گفت: شهید مطهری مهم‌ترین قیام امام حسین(ع) را احیا امربه‌معروف و نهی از منکر دانسته است و همه باید تیغ برنده امربه‌معروف و نهی از منکر را در همه عرصه‌ها ازجمله عرصه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی باکار جمعی وارد کنیم.

وی وقوع اختلاس‌های آن‌چنانی در حوزه اقتصاد را درنتیجه کندی تیغ امربه‌معروف و نهی از منکر دانست وافزود: اگر صحبت از امنیت به‌عنوان یک بستر توسعه وجود دارد لازمه آن گره خوردن پلیس و امنیت است.

بازوند هفته فرهنگی لرستان را نقطه عطفی برای استان دانست وگفت: حضور پنج وزیر در این مراسم در مقایسه با دیگر استان‌های کشور نشان از نتیجه مطلوب این مراسم بود و بازخورد خوبی داشت.

وی افزود: ما باید این فرصت‌ها را به‌خوبی ایجاد کرده و از آن‌ها استفاده کنیم چراکه از چالش‌های ما برای توسعه استان عدم توانایی در ایجاد فرصت است که همه باید برای ایجاد فرصت توسعه و پیشرفت کمک کنند.

استاندار لرستان با اشاره به انجام کار باارزشی در حوزه فرهنگ و اقتصاد گفت: معرفی فرهنگ و هویت استان نشان از تمدن این استان است که هنرمندان در این هفته هنرنمایی خوبی کردند و تمدن لرستان را به کشور معرفی کردند.

وی با اشاره به استقبال بیش از 270 صاحب‌نظر اقتصادی از ظرفیت‌های استان لرستان افزود: پیرو برگزاری این همایش سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در این استان اعلام آمادگی کردند تا بزرگ‌ترین و نخستین سافاری پارک در استان لرستان احداث شود همچنین با سرمایه‌گذاری دیگری در جهت ساخت دهکده سلامت در استان لرستان این امور محقق می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.