سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان خدابنده از امحای كالای قاچاق 38 ميلياردی در اجرای فرامين مقام معظم رهبری در اين شهرستان خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سرهنگ حسين مصطفائی سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان خدابنده با بيان اينكه شهرستان خدابنده با بالای 5 هزار كيلو متر مربع مساحت بزرگترين شهرستان شمال غرب كشور بوده و دارای 365 روستا و آبادی است گفت : امنيت حال حاضر شهرستان با توجه وسعت بسيار زياد و تعداد روستا ها و شهر های تابعه شهرستان غير قابل باور بوده كه اين را مديون مردم مومن و انقلابي و عنايت حضرت قيدار نبی ع هستيم .
وی با اشاره به منويات مقام معظم رهبری در مبارزه با قاچاق  افزود: شهرستان خدابنده به عنوان مسير ترانزيت قاچاق از سمت استان های آذربايجان غربي و كردستان است كه در اين راستا پليس خدابنده موفق به كشف كالای قاچاق به ارزش 38 ميليارد ريال و معدوم سازی آن در تبعيت مقام معظم رهبری شده است.
رئيس پليس خدابنده با اشاره به اهميت همراهي و همكاري مردم با پليس در برقراري امنيت تصريح كرد: مردم با رعايت نكات و هشدار های پليسي و عدم سهل انگاری در نگهداری از اموال و دارای هايشان مي توانند ما را در اين مسير سخت برقراری نظم و امنيت ياری كنند كه در اين راستا پليس های افتخاری به عنوان نماد نظم و انضباط اجتماعی در جامعه هستند.

انتهای پیام/ن
برچسب ها: امحاء ، قاچاق ، خدابنده ، کالا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.