ساری

اعزام هزار و 620 مبلغ به محافل حسینی مازندران

همزمان با فرا رسیدن ماه محرم الحرام ، هزار و 620 مبلغ به محافل حسینی و مساجد شهری و روستائی مازندران اعزام شدند.

حجت الاسلام حسن پور، مسول امور مبلغین و استقرار سازمان تبلیغات اسلامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت :از این تعداد هزار و 82 مبلغ مرد و 224 مبلغه زن به محافل حسینی و مساجد شهری و روستائی استان اعزام شدند.

وی افزود : بیش از 293 مبلغ مرد و 21 مبلغه زن از دفتر تبلیغات اسلامی قم به مازندران اعزام شدند.

مسول امور مبلغین و استقرار سازمان تبلیغات اسلامی مازندران گفت : با هماهنگی های انجام شده با نیروی انتظامی ، طرح همیاران پلیس نیز در محرم از سوی هیات های مذهبی برای برگزاری هر چه بهتر مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان به خصوص ساماندهی دسته های عزاداری تشکیل می شود.

حجت الاسلام حسن پور، افزود : با هماهنگی های به عمل آمده ستاد امر به معروف و نهی از منکر دادگستری مازندران 700 همیار محرم را برای همکاری با هیات های مذهبی استان ساماندهی کرده است.

وی گفت: 140 روحانی نیز از آغاز امسال تا کنون به صورت دائم ، موقت و پاره وقت در مناطق محروم و آسیب پذیر استان مستقر هستند.

مسول امور مبلغین و استقرار سازمان تبلیغات اسلامی مازندران از همه مبلغان خواست تا هدف اصلی قیام امام حسین(ع) را برای مردم تشریح کنند و به خصوص مطالبی که ارائه می دهند برای جوانان تحصیل کرده اغنا کننده باشد.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.