وزیر کشور یکم آبان ماه امسال به استان سفر می‌کند و با حضور وی باند فرودگاه خرم‌آباد نیز افتتاح می‌شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ هوشنگ بازوند استاندار لرستان گفت:  شامگاه شنبه در جلسه ویژه فرودگاه خرم‌آباد که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد فرودگاه خرم‌آباد را یکی از مطالبات جدی مردم دانست و اظهار داشت: این فرودگاه باید تا آبان ماه امسال راه‌اندازی شود.

وی افزود: ازآنجاکه هماهنگی‌هایی از سوی دو شرکت هواپیمایی ماهان و تابان با فرودگاه‌هایی که پروازهای این دو شرکت در آن‌ها صورت می‌گیرد انجام‌شده است ضرورت دارد برای راه‌اندازی پروازهای فرودگاه خرم‌آباد عملیات افزایش باند فرودگاه تا یکم آبان ماه انجام شود.

استاندار لرستان عنوان کرد: اجرای عملیات توسعه باند فرودگاه خرم‌آباد  اقدام بزرگی است و انتظار می‌رود در موعد مقرر طرح توسعه باند آن تکمیل و راه‌اندازی شود.

وی علت عدم سفر وزیر کشور به استان را نبود فرودگاه دانست و بیان کرد: وزیر کشور یکم آبان ماه امسال به استان سفر می‌کند و با حضور وی باند فرودگاه خرم‌آباد نیز افتتاح می‌شود.

بازوند ضمن قدردانی از مشاور طرح توسعه باند فرودگاه خرم‌آباد: روزانه هزار و 500 تن آسفالت‌ریزی بر روی سطح باند این فرودگاه که طول آن چهار کیلومتر و عرض آن 60 متر است انجام می‌شود.

وی به وجود مشکلاتی برای پرواز هواپیماهای پهن‌پیکر در فرودگاه خرم‌آباد اشاره کرد و گفت: این مشکل به دلیل پاسخگو نبودن مقاومت باند این فرودگاه بوده است.

بازوند خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از 65 درصد طرح توسعه فرودگاه خرم‌آباد که مربوط به بازسازی باند فرودگاه است انجام‌شده است.

وی اظهار داشت:70 هزار تن آسفالت‌ریزی در فرودگاه خرم‌آباد انجام‌شده که کار آسانی نیست به طوری که برابر با حدود چهار کیلومتر طول باند و 60 متر عرض باند فرودگاه است.

استاندار لرستان با تأکید بر تسریع انجام کار آسفالت باند فرودگاه عنوان کرد: پس از اتمام آسفالت فرودگاه سازمان‌های مختلف باید باند فرودگاه را تائید کنند.

وی افزود: مدیر فرودگاه خرم‌آباد  توجه ویژه‌ای به راه‌اندازی فرودگاه بروجرد نیز داشته باشد چراکه وجود فرودگاه دیگری در لرستان بسیاری مشکلات استان را برطرف می‌کند.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.