تیم فوتبال سیاه جامگان می تواند در ادامه لیگ شانزدهم به تعهداتش در قبال بازیکنان و کادرفنی پایبند باشد یا خیر؟ این سئوال این روز ها دهان به دهان در مشهد می چرخد.

 به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به اینکه طی هفته های گذشته فرهاد کاظمی سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان به دلیل مشکلات مالی در تمرینات این تیم حضور پیدا نکرده بود، بر همین اساس برخی از مربیان و بازیکنان تیم سیاه جامگان نیز به تبعیت از سرمربی خود در تمرینات حاضر نشده بودند، اما با توجه به نشستی که میان عباسی مدیرعامل باشگاه، محمدرضا رویانیان رییس هیئت مدیره و سرمربی تیم صورت گرفت در نهایت قرار شد مشکلات مالی تیم برطرف تا این سرمربی به کار خود در سیاه جامگان ادامه دهد.

در حال حاضر فرهاد کاظمی صحبت های مسئولان باشگاه را پذیرفته است، قرار شده همچنان هدایت این تیم را برعهده داشته باشد.

اما با تمام این تفاسیر و مشکلات مالی که تیم سیاه جامگان با آن دست و پنجه نرم می کند این مربی می تواند به فعالیتش ادامه دهد اما آیا مسئولان سیاه جامگان می توانند به تعهدات مالی خود در قبال بازیکنان و کادرفنی تا پایان فصل پایبند باشند یا  باز هم شاهد اتفاقات دیگری در طول فصل در این تیم خواهیم بود.

عباسی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، درباره مشکلات اخیر مالی این تیم اظهار کرد: تمام سعی مان براین است که در طول فصل بتوانیم مشکلات مالی مان را کاهش دهیم، از طرفی امیدوارم مسئولان تدابیری به خرج دهند که دیگر هیچ تیمی در لیگ برتر دچار مشکلات مالی نشود.

وی درباره بازی بعدی با استقلال در هفته هشتم لیگ برتر اظهار کرد: مي دانيم استقلال با انگيزه برد به مشهد مي آيد و مي خواهد مقابل ما هم چنان به نوار پیروزی هایش ادامه بدهد و اين مساله یک مقداری کار ما را سخت مي کند، اما از همین جا به هوادارن فوتبال دوست مشهدی قول می دهم که در دیدار با استقلال با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگر پسند بتوانیم این تیم را در مشهد شکست دهیم.

مدیرعامل سیاه جامگان درمورد اینکه چه زمانی نفر پنجم عضو هیئت مدیره این تیم انتخاب خواهد شد،گفت: اکنون در این باره نمی توانم اظهار نظر کنم، اما به طور حتم تا پایان این هفته و پس از بررسی های لازم نفر پنجم عضو هیئت مدیره باشگاه سیاه جامگان را انتخاب خواهیم کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.