فرمانده انتظامی رودبارجنوب از شناسايی و دستگيری يک شرور مسلح و کشف يک قبضه سلاح جنگی طی عمليات موفق پليسی در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنابراعلام پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ نادعلی قزلباش گفت:در پی كسب خبری مبنی بر وقوع یك فقره آدم ربایی در یكی از روستاهای توابع شهرستان ، مأموران موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود : پس از بررسی موضوع مشخص شد كه عامل آدم ربائی یكی از اشرار مسلح فراری است كه مدتها تحت تعقیب مقام قضائی و پلیس قرار دارد ، لذا مأموران پلیس اطلاعات رودبارجنوب با انجام کار اطلاعاتی، بهره گیری از شیوه های پلیسی و با همکاری خوب مردمی، مخفیگاه وی را شناسایی كردند.

وی خاطر نشان کرد : مأموران پلیس امنیت عمومی پس از هماهنگی قضایی ،در یک عملیات منسجم در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر كردند كه در بازرسی از منزل وی یک قبضه اسلحه کلاش به همراه یك تیغه خشاب و تعدادی فشنگ جنگی کشف كه جهت سیر مراحل قانونی به پلیس امنیت عمومی شهرستان منتقل شد.

سرهنگ قزلباش با اشاره به اینكه این شرور به اتهام هایی، نظیر ایراد ضرب و جرح ، راه بندی و اخاذی از سوی مرجع قضائی شهرستان بردسیر ، سرقت مسلحانه خودرو در شهرستان كهنوج و همچنین خرید ، فروش و حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز و ممنوعه تحت تعقیب بود اظهار داشت : دستگیری وی موجی از شادی را برای مردم منطقه فراهم آورد.

فرمانده انتظامی رودبارجنوب در پایان ضمن قدردانی از تعامل و همکاری مردم فهیم شهرستان با پلیس در برقراری نظم و امنیت انتظامی واجتماعی ، از عموم مردم خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه بی نظمی و فعالیت مجرمانه و غیر قانونی توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، در اسرع وقت از طریق مركز فوریت های 110 پلیس را مطلع کرده تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار