کورک: سلامتی‌ام از هر قراردادی مهم‌تر است

ستاره لهستانی والیبال که قرار بود فصل آینده در تیمی ژاپنی به میدان برود با ارسال نامه‌ای دلایل عدم حضورش در این تیم را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگران جوان، بارتوش کورک، ستاره ملی‌پوش والیبال لهستان قراردادی با تیم جی تی ژاپن امضا کرده بود و قرار بود در فصل 2016-2017 با پیراهن این تیم به میدان برود. با این حال این بازیکن به دلایلی تصمیم گرفت به ژاپن نرود. 

کورک با انتشار بیانیه‌ای در یکی از رسانه‌های لهستانی دلایل خود برای عدم حضورش در تیم ژاپنی و این تصمیم را تشریح کرد: از آنجایی که خیلی‌ها علاقه‌مند هستند درباره وضعیت سلامتی من بدانند تصمیم گرفتم در این مورد صحبت کنم و اطلاعاتی در این مورد ارائه دهم.

وی تصریح کرد: فصل قبلی مسابقات و حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک و  المپیک سبب ضعیف شدن من شد و قدرت جسمانی‌ام کاهش یافت. من پس از آسیب دیدگی که داشتم به کمک پزشک تیم توانستم با 100 درصد توانم در مسابقات حاضر شوم.

کورک افزود: پس از نتیجه ناامید کننده تیم ملی لهستان در مسابقات المپیک ، امیدوار بودم که با حضور در تیمی جدید چالش جدیدی را تجربه کنم. پس از آنکه در ماه سپتامبر به تمرینات پیش از فصل رفتم متوجه شدم که واکنش‌های طبیعی بدنم با اختلالاتی مواجه شده است و این برایم نگران کننده و تعجب آور بود.

ستاره لهستانی والیبال در ادامه گفت: خستگی ناشی از سال‌های متوالی والیبال بازی کردن کاملا من را از لحاظ روانی آسیب‌پذیر کرده بود. من به همراه تیمم نتایج خوبی کسب نکرده بودم آن هم در حالی که اشتیاق و انگیزه زیادی برای بازی داشتم. 

کورک خاطرنشان کرد: این روزها من در شرایطی قرار دارم که سلامتی‌ام از هر قراردادی هرچقدر هم با اهمیت برایم مهم‌تر است. من از مسئولان تیم ‌جی تی بسیار سپاسگذارم اما من این روزها در شرایط سختی قرار دارم. به خوبی می‌دانم که سرمربی و مدیران این باشگاه شرایط من را درک می‌کنند و معذوریتم را به خوبی می‌دانند.

وی افزود: من اطمینان دارم که بازیکنان این تیم و مجموعه این تیم شایستگی کسب بهترین نتایج را دارند. حتی اگر من در این تیم نباشم هم بازیکنان حاضر در این تیم با تمام توان به هدف خود خواهند رسید.

کورک ادامه داد: من به خوبی می‌دانم که با این شرایط نمی‌توانم به این تیم کمکی بکنم و به همین دلیل از حضور در این تیم منصرف شدم. بسیار متاسفم که مجبورم پیشنهاد به این بزرگی از تیمی که بسیار حرفه‌ای است را رد کنم و در این لحظه از زندگی حرفه‌ای به این تیم نروم.

ستاره لهستانی والیبال در پایان این بیانیه عنوان کرد: من این روزها بیش از هر چیز به استراحت و وقت آزاد نیاز دارم تا در سریع‌ترین زمان ممکن به میادین بازگردم و همان کورک همیشگی شوم. از تیم  جی تی هم تشکر می‌کنم که این روزها از من حمایت کردند و شرایطم را درک کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار