در آخرین بازی از هفته هفتم لالیگا، بارسلونا میهمان سلتاویگو بود که در پایان با نتیجه 4 بر 3 شکست خورد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان:دو تیم فوتبال سلتاویگو و بارسلونا در چارچوب لالیگای اسپانیا در ورزشگاه بالایدوس به مصاف هم رفتند که در پایان سلتاویگو در یک دیدار جذاب و پرگل مهمانش را با نتیجه چهار بر سه مغلوب کرد.

دقیقه 22 سیستو گل اول بازی را برای سلتا به ثمر رساند.شکاف در خط دفاعی بارسا و پاس عمقی آسپاس در سمت راست محوطه جریمه به سستو رسید و او از زاویه ای نشبتا بسته با ضربه ای دقیق دروازه را باز کرد.

دقیقه 32 آسپاس نتیجه را دو بر صفر کرد. روی یک ضد حمله و فرار دیگو آسپاس بارسلونا در موقعیت خطر قرار گرفت. ضربه آسپاس از پشت محوطه جریمه در قعر دروازه تراشتگن جای گرفت.

اما هنوز یک دقیقه از گل دوم نگذشته بود که تیم در هم ریخته بارسا با یک فاجعه مواجه شد و گل سوم به ثمر رسید. پاس در عمق گومز را جرمی متئو به گل خودی فرستاد. این برای نخستین بار از سال 2007 بود که بارسا در لالیگا سه گل در یک نیمه دریافت می کرد.

در نیمه دوم بارسا برای جبران آمده بود و ورود اینیستا به زمین که برای ششصدمین بار برای بارسا به میدان می رفت ، جواب داد و دقیقه 58 یکی از گلها جبران شد. کرنر کوتاه بازیکنان بارسا با سانتر اینیستا به پیکه رسیده و مدافع پیشتاخته بارسا دروازه سلتا را برای بار اول باز کرد.

بعد از گل بازیکنان بارسا سر و پا حمله شدند و اینیستا در این بین نقش کلیدی داشت. در نهایت بارسلونا در دقیقه 64 روی پاس اینیستا و حرکت آندره گومز صاحب پنالتی شد.نیمار پشت پنالتی ایستاد و توپ را به سمت چپ دروازه میزبان فرستاد و بارسلونا را امیدوار کرد.

در حالی که بارسلونا کاملا امیدوارانه پیش کشیده بود، اشتباه محض تراشتگن در دقیقه 76 در دفع توپ باعث شد تو ضربه او پس از برخورد با هرناندز تبدیل به گل چهارم سلتاویگو شود.

دقیقه 87 روی حرکت خوب دنیس سوارز تعویضی، جرارد پیکه گل سوم را با ضربه سر به ثمر رساند تا بازی بازهم جذاب تر شود و اختلاف دوباره به حداقل برسد.

اما فشار بارسا در دقایق پایانی دیگر نتیجه نداد و بارسا دومین شکست فصل را متحمل شد و مثل سال گذشته در ورزشگاه بالایدوس دروازه اش چهار بار باز شد.

در جدول رده بندی سلتاویگو با کسب 10 امتیاز دهم شد و بارسلونا با 13 امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار