وی افزود: متاسفانه در مشهد دیر به فکر احداث خطوط قطار شهری افتادیم و بعد از شروع انجام کار هم، این امر با تاخیر رو به رو بود.
نخعی راد تصریح کرد:خط 1 قطار شهری به بهره برداری رسید اما خط 2 قطار شهری که قرار بود در بهمن ماه سال 92 افتتاح شود همواره با مشکلات پیمانی مواجه بود.
رئیس کمیسیون ویژه خطوط قطار شهری مشهد افزود: در شورای چهارم جلسات متعددی برای شناخت و بررسی معظلات شهر برگزار شد و یکی از بزرگترین معظلات به گل نشستن خط 2 قطار شهری بود.
خط 4 قطار شهری در کار نیستنخعی راد گفت: دو جلسه کمیسیون ویژه به خط 4 قطار شهری اختصاص داده شده و از شرکت قطار شهری خواسته شد مطالعات و بررسی های اولیه خود را ارائه دهد.
علی اصغر نخعی راد افزود: مطالعات نهایی به دلیل هزینه های بالا و تحمیل این هزینه ها به شهر انجام نشد.
وی تصریح کرد: تصمیم بر آن است که 8 ماه قبل از اتمام کار دستگاه های TBM در خط 3 برای احداث خط 4 برنامه ریزی کنیم.
نخعی راد اظهار داشت: احداث خط 4 یکی از دغدغه های کمیسیون است و در دستور کار قرار دارد.
انتهای پیام//ی.م