شفیعی:

شاهد ارتقا داوری در دوازدهمین دوره رقابت های کشوری بودیم

رئیس انجمن پارازورخانه گفت: انتخاب داوران از ورزشکاران پارازورخانه ای، کیفیت فنی دوازدهمین دوره رقابتهای کشوری را افزایش داد.

سید محمدرضا میر شفیعی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: دوازدهمین دوره مسابقات پارازورخانه در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار شد و کادر فنی تیم ملی عملکرد ورزشکاران را زیر نظر داشتند.

وی ادامه داد: باتوجه با اینکه مسابقات برون مرزی این رشته در سال جاری برگزار خواهد شد این رقابت ها حکم انتخابی تیم ملی را داشت و در پایان ورزشکارانی که توانستند رکورد خوبی را ثبت کنند به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.

میرشفیعی افزود: این رقابت ها در چهار ماده کباده، میل، چرخ و سنگ در چهار کلاس پزشکی نشسته یک و دو، ایستاده یک و دو با حضور 90 ورزشکار از ده استان در محل فدراسیون جانبازان و معلولین از هفتم تا دهم مهرماه برگزار شد.

وی عنوان کرد: در مجموع امتیاز های انفرادی و تیمی به ترتیب استان های خراسان جنوبی، قزوین و تهران در مکان ها اول تا سوم رقابت ها قرار گرفتند.

رئیس انجمن تصریح کرد: برخلاف دوره های قبلی،داوران این دوره از ورزشکاران پارازورخانه ای بودند که این موضوع از نظر فنی کیفیت مسابقات را ارتقا داد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در آینده کلاس های داوری درجه دو و مربی گری درجه سه را برگزار خواهیم کرد و در صورت موافقت فدراسیون تیم ملی را برای حضور در رقابت های بین المللی این رشته آماده می کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار