سرهنگ علی ذوالقدری جانشین فرماندهی انتظامی استان گفت: هر چقدر مردم با پلیس مشاركت داشته باشند، نظم و امنیت بیشتری در جامعه حكم فرما خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ وی ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم الحرام و گرامیداشت هفته ناجا، تصریح كرد: در بحث مشاركت های مردمی، به هر اندازه از ظرفیت مردم و تشكل های مردمی در راستای تأمین امنیت استفاده كنیم، موفق تر خواهیم بود.  
وی قوانین حاكم بر جامعه را ضامن نظم و امنیت دانست و افزود: با رعایت كردن این قوانین توسط افراد جامعه، آرامش و امنیت حاكم خواهد شد.  
سرهنگ ذوالقدری تلفن های 110 و 197 را پل ارتباطی بین پلیس و مردم دانست و گفت: شهروندان از این طریق و یا مراجعه حضوری به مراكز انتظامی، ارتباط خود را با پلیس افزایش و با مأموران نیروی انتظامی همكاری كنند.  
جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس امنیت را به دو صورت امنیت اجتماعی و امنیت تقسیم كرد و گفت: در امنیت اجتماعی، مردم به صورت خوجوش و در قالب تشكل های مردمی امنیت را برقرار كرده و با پلیس همكاری می كنند.  
وی پیرامون امنیت عمومی نیز خاطر نشان كرد: قانونگذار قوانینی را تعیین می كند و افراد جامعه نیز ملزم به رعایت این قوانین هستند؛ پلیس نیز به عنوان مجری قانون با متخلفان و قانون گریزان برخورد می كند.  
سرهنگ ذوالقدری از شهروندان درخواست كرد به هشدارهای پلیس توجه كنند و ضمن لحاظ كردن موضوع خود مراقبتی با خادمان خود در فرماندهی انتظامی استان فارس همكاری لازم را داشته باشند.  
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن ایام محرم، تمهیدات پلیس در این ایام راتشریح كرد و گفت: برنامه ریزی های لازم با تشكیل جلسه های متعدد پیرامون برقراری نظم و امنیت عزاداران حسینی انجام شده است.  
جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس افزود: مسئولان هیأت های مذهبی و همیاران محرم با استفاده از لباس های مشخص شده، در راستای برقراری نظم و امنیت در شب های محرم با پلیس همكاری می كنند.
انتهای پیام/ن
برچسب ها: وظیفه ، پلیس ، نظم ، امنیت ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار