سیستان وبلوچستان

۷۷۰ هیات مذهبی در عزای امام حسین(ع) به سوگ می نشینند

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه۵۰۰ مداح اهل بیت علیه السلام در استان در ایام محرم مرثیه سرایی می کنند، گفت: ۷۷۰ هیات مذهبی در عزای امام حسین علیه السلام به سوگ می نشینند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان.، حجت الاسلام عیسی بزمانی مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: مبلغین امسال همچون سنوات گذشته در ایام محرم در گسترش اخلاق و معنویت فرهنگ عاشورایی ورود جدی داشته باشند و آموزه های فرهنگ عاشورایی در جامعه گسترش دهند.

وی افزود: همچنین مبلغین در این ایام نسبت به بدعت ها و انحرافاتی که از سوی دشمن شکل می گیرد، هوشیار باشند و عزاداران امام حسین علیه السلام را از این بدعت ها آگاه کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ادامه داد: توجه به اقامه نماز ظهر عاشورا، تلاوت آیاتی چند از قرآن مجید قبل از برگزاری مراسمات عزاداری، دسته روی و سینه زنی ها و پرداختن به حوزه کاهش آسیب های اجتماعی از مواردی است که مبلغین و روحانیون به آن توجه داشته باشند.

حجت الاسلام بزمانی بر برپایی گردهمایی و تجمع هیات مذهبی در شب و روز تاسوعا و عاشورای حسینی تاکید کرد و گفت: امسال گردهمایی و تجمع عزاداران حسینی در 5 نقطه در زاهدان خواهیم داشت.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار