ساری؛

بهادر به حکم خود اعتراض کرد + نامه اعتراض

بهادر مولایی ورزنه ‌بردار فوق سنگین مازندرانی به حکم خود اعتراض کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  بهادر مولایی ورزنه ‌بردار فوق سنگین مازندرانی که از طرف کمیته فنی فدراسیون وزنه برداری تعلیق شده بود به حکم خود اعتراض کرد.

در نامه بهادر مولایی به فدراسیون وزنه‌برداری آمده است:

و قل جآء الحق و زهق الباطل. ان الباطل كان زهوقا

گیرنده فدراسیون وزنه برداری ، متصدی فدراسيون و شورای فنی و کمیته انضباطی، موضوع اعتراض به رای صادره بی اساس و غیر شرعی و عرفی و قانونی غیابی صادره در خصوص اینجانب بهادر مولایی بسیجی و سرباز ولایت و رزمنده و تلاشگر در سنگرهای ورزشی و مرید ملت فهیم و عزیز ایران اسلامی

بدینوسیله به اطلاع میرساند با توجه به نزدیک شدن در ماه محرم الحرام و پیچیدن شمیم معطر حضرت سیدالشهداء (علیه السلام) و پیروزی خون بر شمشیر و اثبات حق بر باطل . اینجانب به رای صادره غیابی اعتراض داشته و این رای را به دور از انصاف و عدالت میدانم و اعلام مینمایم این رای غیر شرعی و قانونی میباشد . مراتب جهت انجام تشریفات قانونی و اطلاع صادرکنندگان این رای در مدت قانونی مهلت اعتراض تحریر و ارسال میگردد.

امید است صادرکنندگان این رای بی اساس ادله محکمه پسند و بینه متقن و مستندی را ارایه دهند زیرا نظر قوه محترم قضاییه و دادگاه در این موضوع فصل الخطاب است و اگر تخلف و اشتباهی در صدور رای تعلیق اینجانب توسط صادرکنندگان رای جستجو و آشکار شود مدارا و مماشات نخواهم داشت و آنها را قویا" تحت تعقیب قانونی قرار خواهم داد ضمن اینکه به موازات پیگیری اداره کل حقوقی بسیج کشور به صورت مستقل جهت پیگیری تبیین حق در برنامه می باشد.

ومن الله التوفیق ، بهادر مولایی


بهادر به حکم خود اعتراض کرد + نامه اعتراض

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار