اردبیل؛

تجلیل از 8 تیم برتر مسابقات بین المللی لیگ برتر پایا در اردبیل

مسوول سازمان بسیج دانش آموزی استان اردبیل گفت: از 8 تیم برتر مسابقات کشوری و بین المللی لیگ برتر پایا در اردبیل تجلیل به عمل آمد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ ایرج نقی پور افزود: نهمین دوره مسابقات بین المللی لیگ علمی پایا تابستان امسال با شرکت 209 تیم از سطح استان اردبیل برگزار شد که از این 209 تیم 63 تیم برتر به مرحله نیمه نهایی راه یافتند که در نهایت از هشت تیم برتر کشوری این دوره از مسابقات تجلیل به عمل آمد.

وی گفت: مسابقات علمی پایا بزرگترین مسابقات علمی کشور است که همه ساله دانش آموزان در قالب تیم های 5 نفره در این دوره از مسابقات شرکت می کنند.

نقی پور با اشاره به اینکه از 63 تیم برتر استانی 2 تیم به مرحله نهایی و بین المللی راه یافتند افزود: 209 تیم در 12 رشته از سطح استان اردبیل شرکت داشتند که از بین این 209 تیم 63 تیم برتر استانی، 8 تیم برتر کشوری و 2 تیم برتر بین المللی و نهایی انتخاب شدند.

وی با اشاره به اینکه شرکت کنندگان نسبت به سال گذشته افزایش داشته است افزود: شرکت کنندگان در مجموع مدال ها در مسابقات سال گذشته 28 مدال طلا، نقره و برنز را از مسابقات بین المللی لیگ علمی پایا کسب کرده بودند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.