این روز ها تعلل منصوریان برای افشای سند پیشنهاد تیم انگلیسی کمی ماجرای سر مربی استقلال را پیچیده تر کرده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به اینکه طی روزهای گذشته یعنی درست دو روز پیش از دیدار استقلال با تیم ملوان بندر انزلی در دیدار جام حذفی منصوریان سرمربی آبی ها از پیشنهاد رسمی خود از تیم انگلستان صحبت کرد اما به نظر این موضوع تبدیل به سوژه و یکی از بحث های این روزهای فوتبال ایران شده است .

البته ناگفته نماند در گذشته هم برخی مربیان مثل پرویز مظلومی و مجید جلالی از دریافت پیشنهاد از تیم انگلیس صحبت کرده اند اما همانطور که انتظار می رفت هیچ مربی ایرانی در انگلیس مربیگری نکرد و به نوعی می توذان گفت این پیشنهاد ها رسمیت چندانی نداشته است.

از طرفی منصوریان نیز با توجه به اینکه اکثر رسانه ها این مساله را بازار گرمی این مربی اعلام کردند اما سرمربی آبی پوشان مدعی شده که پیشنهاد جدی داشته و در تازه ترین اظهاراتش هم تاکید کرده که نمایندگان باشگاه مذکور ماه ها در ایران بودند و می خواستند او را جذب کنند.

بهتاش فریبا مدیر فنی تیم فوتبال استقلال هم ادعای منصوریان را تایید کرده و مدعی شده ایمیل آن نیز ارسال شده و موجود است اما با این حال مدیرعامل استقلال موضعی کاملا متفاوت در این خصوص دارد و تمام ادعاهای سرمربی استقلال را به نوعی رد کرده است

افتخاری مدیر عامل باشگاه استقلال پس از بازگشت با تیم فوتسال از کلمبیا درباره پیشنهاد سرمربی تیم خود اینطور بیان کرد :اگر چیزی بود، منصوریان با من در میان می‌گذاشت. ما این مسائل را بررسی خواهیم کرد و به زودی پاسخ می‌دهیم.از نظر ما این مسئله رسمی نیست و زمانی رسمی می‌شود که ایمیل آن به باشگاه هم بیاید و منصوریان برای مذاکره راهی باشگاه شود. به نظرم حتی اگر پیشنهادی رسمی باشد، منصوریان هم چنین کاری نمی‌کند و به خاطر هواداران در استقلال می‌ماند. شاید این کار نوعی تبلیغات باشد و منصوریان برای روحیه بازیکنان این مسئله را مطرح کرد.

با این حساب این مساله جای سوال دارد که چرا سرمربی استقلال این پیشنهاد را در این برهه زمانی اعلام کرده است .آیا منصوریان به دلیل ترس و استرس جدایی از جمع آبی ها این موضوع را مطرح کرده است چرا که بیش از این به نظر می رسد برخی از اعضای هیئت مدیره نسبت به نتیجه نگرفتن این مربی بحث های برکناری وی را مطرح کرده بودند و سرمربی آبی ها نیز در نظر داشته پیش دستی کند و بگوید پیشنهاد دارد .

اما با این وجود افتخاری مدیر عامل باشگاه استقلال از این مساله ابراز بی اطلاعی کرد و این پینهاد را رد کرد .

در هر صورت باید منتظر ماند و دید در نهایت منصوریان چه وضعیتی را در آینده خواهد داشت .آیا منصوریان برای محکم کردن جای پای خود در استقلال از پیشنهاد غیر رسمی اش سخن گفته است و به نوعی قصد داشته مدیران را به این باور برساند که در صورتی که عذر او را از استقلال بخواهند وی جایی بهتر برای مربیگری آن هم در یک تیم انگلیسی دارد .

بهتر است علی رضا منصوریان ایمیل ارسالی مورد نظر را در اختیار رسانه ها قرار دهد تا از این هجمه انتقادی کم شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۱۳ مهر ۱۳۹۵
غشششششش غشقایییی غشقایییییی غشششششش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۴ ۱۳ مهر ۱۳۹۵
خخخخخخخخخخخخخ بهترین حرف ممکن راافتخاری زده اگرچنین دعوتی بودازطریق باشگاه بودعلی منصوربه اندازه خودت درفوتبال ایران جاداشتی پس دیگه این گنده گوییهابرای چی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۱۳ مهر ۱۳۹۵
یه حرفی پروند حالا توش مونده
Australia
ناشناس
۱۴:۰۹ ۱۳ مهر ۱۳۹۵
خودشو با دایی و کریمی مقایسه میکنه
Iran (Islamic Republic of)
l[مجتبی
۱۶:۴۸ ۱۳ مهر ۱۳۹۵
علی دایی کریمی کیه دیگه از کجا اومدن امار گل زدن نشون از افغانستان وعراق بالا برده غشقایی هم بردتون
آخرین اخبار