مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان؛از صدور حکم یک میلیاردو پانصدو سی و نه میلیون ریالی دو پرونده قاچاق گوشی تلفن همراه در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ممیزی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان؛ گفت:برحسب گزارش دایره آگاهی شهرستان خدابنده از توابع استان زنجان ،تعداد دو محموله گوشی تلفن همراه به تعداد 392 دستگاه در برندهای سامسونگ و هواوی در این شهرستان کشف و ضبط شد.  
وی افزود:در این رابطه تعداد 2 پرونده در شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی خدابنده تشکیل و تحقیقات لازم انجام پذیرفت.
متهمین اضافه کرد : هیچگونه مدرک معتبر گمرکی در اینخصوص نداشته که این امر نشان دهنده قاچاق بودن محموله و ورود غیرقانونی کالاها به داخل کشور می باشد.
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان خاطرنشان کرد:طبق استعلام از گمرک استان ،ارزش محموله ها بیش از یک میلیاردو دویست و هشتاد میلیون ریال اعلام شد.
ممیزی گفت:براین اساس پس از سیر مراحل قانونی،عاملین قاچاق علاوه بر ضبط کالاهای مکشوفه به نفع دولت به پرداخت جریمه نقدی بمیزان یک میلیاردو پانصدو سی و نه میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شد.


انتهای پیام/ن
برچسب ها: حکم ، قاچاق ، گوشی ، تلفن ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.