اصفهان؛

تفریحی ارزان و فراگیر برای اصفهانی ها

برنامه تفریح من بازی، تفریحی ارزان و فراگیر برای اصفهانی ها در حال اجرا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دبیر کمیته فرهنگ تفریح و نشاط سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان با اعلام این خبر گفت: ارائه الگوهای تفریحی ارزان، سهل‌الوصول و فراگیر برای مخاطبان از اهداف اجرای این طرح است.
مجتبی روانان با ارائه مشخصات دو روش میدانی و مربی‌محور افزود: این مجموعه برنامه ها هر هفته از صبح سه‌شنبه‌‌ها شروع و تا شامگاه جمعه ادامه دارد و این طرح برای اولین بار از طریق اجراهای میدانی و مربی‌محور با عنوان یک الگوی تفریحی مستقیم و ارزان‌قیمت مخاطب را درگیر فرآیند بازی می‌کند.
وی ادامه داد: مدل مربی‌محور در حاشیه زاینده‌رود انجام می‌شود همچنین در روزهای پایانی هفته 20 مربی به ‌سراغ خانواده‌های مستقر در پارک های حدفاصل پل غدیر تا پل آذر رفته و هر مربی، حصیر به حصیر، آموزش بازی را ارائه داده و پس از پایان آموزش به سراغ حصیر بعدی می‌رود.
دبیر کمیته فرهنگ تفریح و نشاط سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان گفت: در مدل اجرایی چابک، چهار مربی و اجراکننده در قالب استیجی محدود و آسان با استفاده از وسایل مورد نیاز در محل های تفریحی شهر به آموزش و اجرای بازی می‌پردازند.
روانان بااشاره به اینکه در طرح تفریح من بازی چهار بازی به شهروندان آموزش داده می شود اظهار داشت: بازی های هاگرگری، تیزچین، ببین و بگو و توپ‌چین باعث افزایش روحیه گروه‌مداری و تقویت جمع خانوادگی و با رویکرد افزایش شور و نشاط خانواده‌ها طراحی شده است.

گفتنی است این برنامه از مرداد شروع و تا پایان مهر ماه ادامه دارد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار