جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان گفت: سردار شهید "حسین همدانی" تمام زندگی خود را وقف ولایت کرد ودر حقیقت ذوب شده در ولایت بود.

سردار همدانی ذوب شده در ولایت بود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سردار مظاهر مجیدی با اشاره به اینکه سردار شهید همدانی فرماندهی بی نظیر بود و شهادت نتیجه و اجر همه  فعالیت ها، مجاهدات و فداکاری های وی  بود، اظهار داشت: سردار همدانی ذوب شده در ولایت و در وابستگی به ولایت یک سردار جان برکف بود و در واقع در عشق به ولایت و رهبری همه چیز خود را برای رهبری داده بود. 

وی با بیان اینکه شهید همدانی در عرصه سیاسی و فکری از بصیرت بالایی برخوردار بود و در صحنه های مختلف یک عنصر فعال و پشتیبان رهبری و ولایت در عرصه های مختلف بود ادامه داد: از جمله فعالیت های او می توان به حضورش در فتنه 88 اشاره کرد که هم در بصیرت بخشی دیگران نقش روشنگرانه داشت و هم در برخی فعالیت های سرکوب گرانه فتنه موثر بود وتوانست با توانمندی در مدیریت این فتنه را به آرامش تبدیل کند.

سردار مجیدی با اشاره به اینکه شهید  سردار همدانی یکی از بنیانگذاران سپاه منطقه غرب بخصوص استان همدان و کردستان بود اظهار داشت: او از فرماندهان جنگ تحمیلی و از یادگاران دوران دفاع مقدس محسوب می شود. 

جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان به حضور شهید همدانی در دفاع از حرم  حضرت زینب(س) اشاره کرد و  یادآور شد: سردار همدانی جبهه دفاع مردمی را در سوریه شکل داد و با ایجاد هماهنگی میان ارتش و جبهه مردمی سوریه و حزب الله لبنان مانع سقوط سوریه شد.

سردار مجیدی با اشاره به اینکه  سردار همدانی به هدف و خواسته قلبی خود رسید بیان کرد:  وی همه زندگی خود را به مجاهدت در راه اسلام و انقلاب و پس از انقلاب، در دوران دفاع مقدس و در جبهه های مختلف صرف کرد.

جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان ادامه داد: سردار همدانی بصیرتش برای تمام کسانی  که در خط حمایت از  ولایت در عرصه عملیات فعال بودند الگوی بسیار عظیمی بود.

انتهای پیام/ ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.