کاراته کا وزن 75 – کیلوگرم تیم ملی گفت : با توجه به شرایطم درخواست یک مبارزه دیگر را کردم و هیچ اعتراضی در کار نبوده، در نهایت تابع تصمیم کادر فنی هستم.

حسن بیگی : تابع تصمیم کادر فنی هستم / هیچ اعتراضی نکردم و فقط درخواست بودابراهیم حسن بیگی کاراته کا تیم ملی کاراته کشور درگفتگو با خبرنگار رزمی و کشتی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص رقابت انتخابی وزن 75 – کیلوگرم که امروز برگزار شد و در نهایت علی اصغر آسیا بری در این وزن برای حضور در تاتامی جهانی انتخاب شد ، ؛ بیان داشت : 

مسابقات خوبی برگزار شد، قانون داوری درست اعمال شد و من هیچ اعتراضی نکردم فقط با توجه به شرایطم درخواست یک مبارزه دیگر را کردم ولی در نهایت با رأی داوران نتیجه را واگذار کردم . 

وی تصریح کرد : به تصمیم کادر فنی احترام می گذارم و هرچه که تصمیم کادر فنی باشد من تابع آن هستم . 

حسن بیگی افزود : به علی اصغر آسیا بری تبریک می گویم وی جوان باانگیزه ای است و مبارزات خوبی را به نمایش گذاشت ، امیدورام که ان شااله بتواند در رقابت های جهانی نیز موفق شود و برای کشور افتخارآفرینی کند . 

کاراته کا وزن 75 کیلوگرم در خصوص شرایط خود بیان داشت : من تلاشم را انجام دادم و نتیجه را واگذار کردم به خداوند ، توکل به حضرت حق هر چه خدا بخواهد همان می شود . 

وی با اشاره به انگیزه و تلاش ملی پوشان خاطرنشان کرد : ایمان داشته باشید که تک تک نفرات بهترین هستند و برای کسب بهترین نتیجه راهی مسابقات جهانی می شوند و تمام بچه ها از انگیزه بالایی برخوردارند . 

کاراته کا تیم ملی با اظهار امیدواری در موفقیت تیم ایران در رقابت های جهانی گفت : امیدوارم تیم ملی کشورمان امسال بتواند در مسابقات جهانی رکورد بزند و مدال تیمی را تکرار کند بهرحال تیم ایران مدافع عنوان قهرمانی است و باید از این عنوان دفاع کند. 
حسن بیگی در خصوص نحوه فعالیت کادر فنی یادآور شد : کادر فنی برای ما زحمت زیادی کشیدند و تا الان برنامه ریزی کادر فنی بسیار خوب بوده و این درست نیست که بخواهیم روی این عزیزان فشار عصبی وارد کنیم. 
وی افزود : کمتر از یکماه به رقابت های جهانی باقی مانده است و ان شااله تیم در آرامش باشد و بتواند این روزهای پایانی را به خوبی سپری کند و با روحیه خوب پا به رقابت های جهانی بگذارد و با قدرت از عنوان قهرمانی دفاع کند. 

حسن بیگی در پایان با آرزوی موفقیت برای هم تیمی های خود خاطرنشان کرد : ما روزهای زیادی را در کنار هم بوده ایم و همه با هم تلاش کردیم ، ورزش تمام می شود و این دوستی ها و رفاقت ها ست که باقی می ماند. ارزش دوستی ها خیلی بالاست . 


انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار