بررسی وضعيت دانشگاه،تيم،درآمدزايی و حرفه‌ای سازی در نشست هيات مديره پرسپوليس

هيات مديره باشگاه پرسپوليس امروز سه‌شنبه تشكيل جلسه داد و در اين نشست درباره مسايل گوناگون گفتگو و تصميم‌گيری شد.

بررسی وضعيت دانشگاه، تيم، درآمدزايی و حرفه‌اي‌سازی در نشست هيات مديره پرسپوليسبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ بنا بر اعلام مدير روابط عمومي باشگاه‌؛ نشست امروز هيات مديره با حضور 4 نفر از اعضا در محل باشگاه برگزار شد و در جريان آن مسايل گوناگون باشگاه مورد بررسي قرار گرفت و تصميم‌هايي نيز اخذ شد.

آخرين وضعيت دانشگاه پرسپوليس و چالش‌هاي پيش روي آن از جمله مواردي بود كه درباره‌اش گفتگو شد و اعضا راهكارهاي برون رفت از آن را مورد بررسي قرار دادند. در اين نشست يوسف باقري‌، رييس مركز علمي كاربردي پرسپوليس‌، نيز حضور داشت و گزارشي از عملكرد اين دانشگاه ارائه كرد.

ناكامي اخير سرخپوشان در رقابت‌هاي جام حذفي فوتبال از ديگر موضوعات مورد بحث بود. جعفر كاشاني و علي اكبر طاهري با توجه به گفتگوهايي كه با برانكو داشتند نيز مطالب مورد نظر را مطرح كردند. هيات مديره با غير منتظره خواندن اين نتيجه و تاييد نظر سرمربي تيم مبني بر اينكه سرخپوشان در غياب ملي پوشان هم توانايي پيروزي در اين ديدار را داشتند‌، آنچه روي داد را بر خلاف پيش‌بيني‌ها دانست و با بر حق شمردن انتقاد هواداران، بر جبران اين نتيجه در بازي‌هاي پيش رو تاكيد كرد. اعضا همچنين با اشاره به اينكه نبايد برخوردهاي احساسي داشت و بايد از بروز حواشي و تضعيف تيم جلوگيري كرد، خواهان آن شد كه تيم با درايت كادر فني و همت مضاعف بازيكنان در صدد جبران در بازي‌هاي ليگ برتر و جام قهرمانان آسيا باشد.

هيات مديره با توجه به هزينه‌هاي انجام شده براي ايجاد شرايط مناسب در تيم، جلب رضايت هواداران و انتقال حس افتخار را خواسته اصلي خود از تيم خواند.

پندار خمارلو درباره ديگر مباحث مطرح شده در جلسه اعلام كرد: بررسي وضعيت سامانه هواداري 3090 و شرايط پيش آمده در پيش روي آن، توسط سرپرست باشگاه گزارشي ارايه شد و مقرر گرديد پيگيري‌هاي لازم جهت رتق و فتق مشكلات ايجاد شده و ارايه راهكار براي درآمدزايي بيشتر، صورت بگيرد.

مسدود شدن حساب بانكي باشگاه در هفته‌هاي گذشته به جهت مشكلات برجاي مانده از سال‌هاي قبل، اقدام‌هاي صورت گرفته براي رفع انسداد حساب، از جمله مواردي بود كه گزارش آن در اختيار هيات مديره قرار گرفت.

همچنين گزارشي هم از فعاليت‌هاي بخش‌هاي گوناگون باشگاه در زمينه حرفه‌اي‌سازي و ارسال مدارك براي كنفدراسيون فوتبال آسيا در جلسه ارايه گرديد.

با پايان اين نشست، علي اكبر طاهري همراه محمد تركاشوند و پندار خمارلو باشگاه را برای حضور در مجموعه شيرودي و بازي‌هاي پيشكسوتان ترك كردند.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار