رئیس کمیته بین‌الملل فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای گفت: تیم باستانی ایران امشب با 8 ورزشکار به مسابقات جهانی اعزام می‌شوند.

مرادی: قدرت ایران را در ورزش‌های زورخانه‌ای در مسابقات جهانی به نمایش می‌گذاریممرادی رئیس کمیته بین‌الملل فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای درباره اعزام تیم باستانی ایران به مسابقات جهانی در گفت‌ و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان عنوان کرد: مسابقات قهرمانی جهان هر 4 سال یکبار توسط فدراسیون بین‌المللی برگزار خواهد شد که این دوره از رقابت ها به میزبانی جاکارتای اندونزی انجام می شود.

 تاریخ مسابقات از 15 تا 22 مهر ماه است و تیم ایران با ترکیب کامل به این مسابقات اعزام می شوند.

وی افزود: ورزش زورخانه‌ای برای مملکت ما است و ما باید قدرتمان را در این مسابقات به نمایش بگذاریم که در کل 8 ورزشکار داریم و یک مرشد که با مربی‌ها به این مسابقات می‌روند. 5 ورزشکار ما در رشته هنرهای زورخانه‌ای که تیمی است شرکت می‌کنند و یک نفر رشته میل سنگین که انفرادی است شرکت می‌کند، در 5 وزن هم کشتی پهلوانی برگزار می‌شودکه 3 نفر از تیم ما که در وزنه‌های پایین هستند عضو تیم هنر‌های زورخانه‌ای هستند که در این رشته هم شرکت می‌کنند اما 2 نفر در وزن‌های 80 و 90 فقط برای کشتی گرفتن اعزام شدند.

رئیس کمیته بین‌الملل فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای در پایان اظهار داشت: به جز فدراسیون ما یک یا 2 تیم هم از فدراسیون ورزش‌های همگانی به این مسابقات اعزام می‌شوند. امشب به جاکارتای پرواز می‌کنیم تا برای مسابقاتی که از پانزدهم آغاز می‌شود آماده باشیم.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار