کارشناس داوری گفت: تیم ملی ایران مطمئن باشد که هیچ گونه سوء نیتی در خصوص بنجامین نیست که وی بازی را بد قضاوت کند.

خسروی: سوء نیتی درخصوص بنجامین ویلیامز وجود نداردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان  علی خسروی کارشناس داوری فوتبال در گفت و گو با رادیو ورزش در پاسخ به این سوال که اعتراض به یک داور تا چه اندازه می تواند روی نحوه قضاوت او تأثیرگذار باشد، بیان کرد: ما داوران هیچ گاه نه به اعتراضات کار داریم و نه به تعریف ها توجه می کنیم. افرادی که زیاد از ما تعریف می کنند و برایمان دست می زنند، طناب دار ما را می بافند؛ همچنین افرادی که بر علیه ما صحبت می کنند، قطعاً می خواهند از ما امتیاز بگیرند و ما عادت کرده ایم. 
وی، در ارتباط با قضاوت ویلیام بنجامین برای بازی ایران و ازبکستان، اظهار داشت: چهل روز قبل، شاید تنها کارشناسی که صریحاً اعلام کرد داور بازی بنجامین نیست، بنده بودم؛ زیرا من معادلات بین المللی را می دانم؛ به هیچ عنوان کمیته اخلاق "AFC" اجازه نمی دهد هیچ کشوری چهل روز زودتر داور را اعلام کند. زمانی که کی روش نام داور را مطرح کرد، ما و فدراسیون را در عمل انجام شده قرار داد و احتمال جریمه ما وجود داشت. نام داور مسابقات، معمولاً 3،4 روز قبل از بازی در رسانه ها اعلام می شود. خوشبختانه کی روش هم متوجه شده که نباید به این موضوع ورود می کرد. 
وی تصریح کرد: بله؛ از زمانی که کنگره فیفا، استرالیا را به آسیا ملحق کرد، داوران خوبی معرفی شدند. تیم ملی ایران مطمئن باشد که هیچ گونه سوء نیتی در خصوص بنجامین نیست که وی بازی را بد قضاوت کند. ما باید شرایط را طوری برای فوتبالیست ها فراهم کنیم که انگار داوری در بازی وجود ندارد.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار