زاهدان؛

ثبت نام بیش از 32هزار خانوار سیستانی و بلوچستانی در سرشماری نفوس مسکن

بیش از32 هزارخانوارسیستانی و بلوچستانی در سرشماری نفوس مسکن ثبت نام کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان.،قائم مقام ستاد سرشماری نفوس مسکن سیستان وبلوچستان گفت: تا صبح روز 14 مهر 1395 تعداد 32 هزار و 466 خانوار در استان سیستان وبلوچستان در طرح سر شماری نفوس مسکن به صورت اینترنتی ثبت نام کرده اند.

 محمد حسین جلالی گفت: براساس آخرین آمار دریافتی از ستاد سرشماری عمومی نفوس مسکن با گذشت ۱1 روز از آغاز سرشماری اینترنتی در سیستان وبلوچستان 32هزار و 466 خانوار نسبت به ثبت اینترنتی اطلاعات خود در سامانه اقدام کرده اند.

 معاون آمار و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه استان ادامه داد: تعداد جمعیت این خانوارها 127هزار و 716 نفر گزارش شده است همچنین پیشرفت کار نیز 4.40 درصد بوده است.

 وی با بیان اینکه تعداد زیادی از خانوارها ثبت اطلاعات خود را در سرشماری اینترنتی به روزهای آخر موکول می کنند گفت: پیش بینی می شود حجم بالای مراجعه به سایت سرشماری موجب کندی روند تکمیل پرسشنامه در روزهای پایانی شود.

سرشماری نفوس مسکن در سیستان وبلوچستان از سوم مهر ماه همزمان با سراسر کشور آغاز شده همچنین مرحله دوم سر شماری نیز با مراجعه ماموران سرشماری به درب منازل از ۲۵ مهر آغاز و تا ۲۵ آبان ماه ادامه دارد.

 گفتنی است :کسانی که به صورت اینترنتی نسبت به تکمیل پرسشنامه اقدام کرده اند نیازی به ارائه اطلاعات خود به مامورین سرشماری ندارند وباید تنها  شماره رهگیری دریافت شده در هنگام ثبت نام اینترنتی را در اختیار ماموران قرر دهند.
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار