رئیس فدراسیون فوتبال برشناخت ظرفیت ها و توسعه فوتبال خراسان شمالی تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد،رئیس فدراسیون فوتبال درمجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان که پیش از ظهر امروز برگزار شد گفت:خراسان شمالی در فوتبال ظرفیت های خوبی دارد که باید به کمک هم فوتبال استان را توسعه دهیم.

مهدی تاج با اشاره به برگزاری مجمع داوری، با بیان اینکه مشهد بیشترین مجمع داوری را در کشور دارد، گفت: ازاین‌رو سایر استان‌ها هم باید نسبت به برگزاری مجمع‌های داوری اقدام کنند.

وی همچنین با اشاره به برگزاری مجمع انتخاباتی هیات فوتبال در استان‌ها گفت: این انتخابات در فضایی آرام و در شرایطی خوب و با رقابتی سالم میان همه کاندیداها برگزار شد.

مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان صبح امروز در محل سالن اجتماعات ورزش و جوانان بجنورد برگزار شد که دو کاندیدا برای انتخابات ثبت‌نام کرده بودند.

در این انتخابات حسین جعفرزاده با کسب 17 رای از 19 رای مأخوذه به مدت چهار سال به‌عنوان رئیس هیات فوتبال استان انتخاب و به حاضران معرفی شد.

رئیس هیات فوتبال خراسان شمالی نیز احداث ساختمان هیات فوتبال در 300 مترمربع که دارای بخش‌های مختلفی بوده، احداث رختکن به مساحت 100 مترمربع، احداث خوابگاه ورزشی و احیای زمین چمن استادیوم تختی را از فعالیت‌های انجام‌شده این هیات اعلام کرد.

حسین جعفرزاده افزود: کمیته استعدادیابی هیات فوتبال استان هم فعال‌ شده و جزو هیات‌های فعال خراسان شمالی در این زمینه است.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.