کرمانشاه؛

معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری در سایت سراب نیلوفر

مدیر شرکت توسعه گردشگری استان کرمانشاه از آمادگی این مجموعه برای واگذاری سایت تفریحی گردشگری سراب نیلوفر به بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ وحید شامبیاتی افزود: سایت تفریحی گردشگری سراب نیلوفر یکی از مجموعه های تحت مدیریت شرکت توسعه گردشگری استان است که در نظر داریم آن را به سرمایه گذاران بخش خصوصی واگذار کنیم.

 وی ادامه داد: در حال حاضر و قبل از واگذاری سراب نیلوفر در نظر داریم کارهای زیرساختی مورد نیاز این سایت شامل راه اندازی سیستم آبیاری تحت فشار فضای سبز، درختکاری، اصلاح سیستم روشنایی سایت، اصلاح سیستم فاضلاب و دیگر کارهای زیرساختی آن را انجام دهیم.

 مدیر شرکت توسعه گردشگری استان کرمانشاه گفت: همزمان بسته فرصت‌های سرمایه گذاری در سایت سراب نیلوفر را هم آماده کرده‌ایم که بتوانیم آن را به بخش خصوصی ارائه دهیم.

 شامبیاتی خاطرنشان کرد: برای انجام کارهای زیرساختی در سراب نیلوفر درخواست 300 میلون تومان اعتبار از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرده‌ایم.

سراب نیلوفر یکی از زیباترین و جذاب‌ترین نقاط استان برای گردشگران داخلی و خارجی است و در ایام مختلف سال همواره پذیرای گردشگران بسیاری است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.