عضو کمیسیون اقتصادی شورای شهر مشهد گفت: مسئولان باید از برپایی نمایشگاه «خانواده ایرانی، خانه ایرانی و تولید ایرانی»، حمایت کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، خلیل موحد افزود: وقتی ملتی می توانند محصولات مورد نیاز خود را بسازند، به تولیدات خود احترام می گذارند و این امر می تواند سطح هویتی یک جامعه افزایش دهد.
وی بیان کرد: اگر تلاش کنیم تا فرهنگ سازی لازم در زمینه استفاده از تولیدات داخلی انجام شود شاهد پویایی اقتصاد، از بین رفتن بیکاری و ایجاد اشتغال مولد هستیم.
 عضو کمیسیون امور اقتصادی شورای شهر مشهد تصریح کرد: یکی از آسیب های استفاده از تولیدات داخلی، عدم دریافت اطلاعات کافی از سوی مردم است که نمایشگاه می تواند در امر اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مردم در استفاده از تولیدات ملی نقش جدی ایفا کند.
وی گفت: تقریبا می توانیم بگوییم درصد بالایی از کالاها توسط ارگان ها و دستگاه های دولتی مصرف می شود و اگر واقعا بخشنامه ای در این زمینه وجود داشته باشد که همه سازمان ها از کالای ایرانی استفاده کنند بخش عمده از اهداف محقق می شود و هزینه پایین تری در بردارد.
گفتنی است نمایشگاه «خانواده ایرانی، خانه ایرانی و تولید ایرانی» از 25 تا 30 مهرماه به مدت شش روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی مشهد برپا می شود.
انتهای پیام//ی.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.