اهواز؛

آمادگی براری پوشش امدادی مراسم عزاداری حسینی

مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان از آمادگی کامل اورژانس ۱۱۵ برای پوشش امدادی مراسم عزاداری حسینی در دهه محرم را در این شهرستان خبرداد..

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الله جانبی  ،مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان ضمن عرض تسلیت به مناسبت ماه محرم‌ گفت: پایگاه اورژانس ۱۱۵ شادگان به منظور امدادرسانی به عزاداران در ایام محرم در حال آماده‌باش کامل به سر می‌برد تا خدمات فوریت‌های پزشکی را به شهروندان ارائه کند.

وی افزود: به دلیل تراکمی که در خیابان‌ اصلی شهر به وجود می‌آید، آمبولانس‌ها در سطح شهر مستقر خواهند شد تا در صورت نیاز سریع‌تر به محل رسیده و خدمات درمانی را به روی بیمار انجام دهند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان همچنین توصیه کرد؛ در مراسم عزاداری مراقب سالمندان و کودکان باشید و در صورت هرگونه حادثه با ۱۱۵ تماس بگیرید و مسیر عبور آمبولانس را در دسته‌های عزاداری باز نگه دارید.

جانبی تاکید کرد: شهروندان شادگانی در صورت بروز حادثه و یا وجود مصدوم و بیمار در تکایا و هیئات‌ مذهبی بلافاصله با اورژانس ۱۱۵ تماس بگیرند.

وی ادامه داد: این شهرستان دارای سه مرکز فوریت‌های پزشکی است که با ۶ دستگاه آمبولانس و ۲۰ نفر کادر فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.