جعفری: کیفیت بازیکنان باعث پویایی لیگ می شود/داور شیرازی به اشتباه بازیکن ما را اخراج کرد

سرمربی تیم فوتبال شهرداری بم گفت : ارتقا سطح کیفی بازیکنان حاضر در تیم ها باعث افزایش پویایی لیگ برتر فوتبال بانوان می شود.

جعفری: کیفیت بازیکنان باعث پویایی لیگ می شود/ داور شیرازی به اشتباه بازیکن ما را اخراج کردمرضیه جعفری در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: کیفیت بازیکنان بهتر شده و بازیکنان با استعدادی در تیم ها وجود دارند که همین امر باعث پویایی و ارتقا کیفیت لیگ امسال می شود. به طوری که تمام بازی ها حساس و سخت هستند تاکنون یک بازی در لیگ برتر انجام دادیم که خداروشکر نتیجه خوبی را کسب کردیم.

 وی در خصوص بازی آینده تیم خود برابر قشقایی شیراز عنوان کرد: این تیم اولین بار است که در لیگ برتر حاضر می شود و با کادرفنی قوی تحت اختیار خود توانسته بازیکنان با استعدادی را جذب کند و بازی کردن در برابر چنین تیم هایی که انگیزه بالایی دارند به طور حتم سخت خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری بم در خصوص داوری های لیگ برتربیان کرد : به شخصه  از داوری دیدار هفته گذشته برابر استقلال خوزستان راضی نیستم . در حالی که ما در هفته آینده باید به مصاف تیم فوتبال قشقایی برویم چرا باید داور شیرازی برای این بازی انتخاب شود. این داور در بازی گذشته تصمیم نادرستی در اخراج بازیکن تاثیر گذار ما گرفت.

وی ادامه داد : شاید داور به عمد بازیکن مارا اخراج نکرده باشد  ولی وی نائب رئیس هیأت شیراز است ونقش پرنگی در آماده سازی تیم فوتبال  بانوان قشقایی این شهر داشته است که با رخ دادن این اقدامات نا خواسته من و تیمم دچار سوء تفاهمات درباره قضاوت این داور شدیم.

جعفری درپایان  درباره لغو اعزام دو تیم شهرداری بم و سیرجان به عنوان تیم ملی بانوان به سوئد خاطر نشان کرد: پیش بینی می کردیم چنین اتفاقی رخ دهد اما اصلا شایسته نیست که دو تیم در حال تمرین و آماده سازی نگه دارند و در آخر دلیل قطعی لغو سفر سوئد را هم اعلام نکنند ، تنها فدراسیون به ما اعلام کرد که به دلیل موافقت نکردن  شورای برون مرزی این سفر لغو شد حتی شنیدم  پیگیری بیشتری از سوی فدراسیون در این خصوص صورت نگرفته است .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار