دستگاه‌های استان گیلان برای مواجه شدن با هرگونه حوادث احتمالی در فصل سرما آمادگی دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ استاندار گیلان در شورای هماهنگی مدیریت بحران گیلان با اعلام این خبر گفت: گزارش‌های ارائه شده از سوی مدیران نشان دهنده آمادگی دستگاه‌ها برای مواجه شدن با هرگونه حوادث احتمالی در فصل سرما است.

محمدعلی نجفی با اشاره به دستاوردهای سفر دو روزه به جمهوری آذربایجان به سرپرستی وزیر کشور گفت: بسترهای همکاری  ستاد مدیریت بحران گیلان و جمهوری آذربایجان در زمان بروز حوادث طبیعی و غیر مترقبه در این سفر فراهم شده است.

وی فراهم کردن بسترهای همکاری و تعامل استان های مرزی دو کشور در زمینه پیشگیری و کنترل حوادث را از موضوعات مورد توافق وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران و وزیر حوادث غیرمترقبه جمهوری آذربایجان عنوان کرد و گفت: بسترهای همکاری ستاد مدیریت بحران گیلان و جمهوری آذربایجان در زمان بروز حوادث طبیعی و غیر مترقبه، همچون بروز سیل، زلزله و آتش سوزی و انتقال و تبادل تجربیات در حوزه پیشگیری،مدیریت و کنترل حوادث غیر مترقبه فراهم شده است.

استاندار گیلان همچنین از تجهیز و نوسازی ماشین آلات راهداری در استان خبر داد و افزود: طبق آمارهای ارائه شده میانگین عمر ماشین آلات در این بخش 7 تا 10 سال جوان تر شده‌ و تلاش ما برای کاهش عمر ماشین آلات ادامه دارد.

نجفی همچنین بر لزوم جبران کاستی‌های اعتباری و ارائه کمک‌های لازم به دستگاه ها جهت مقابله با حوادث احتمالی در فصل سرما تأکید کرد.

در این نشست برخی از مدیران به ارائه گزارش از آمادگی خود در مواجه با حوادث احتمالی در فصل سرما پرداختند و تصمیمات لازم در هر بخش اتخاذ شد.



انتهای پیام/ع


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.