یک عضو فراکسیون امید مجلس درباره مواضع فراکسیون متبوع خود در حمایت از حسن روحانی در انتخابات 96، توضیحاتی ارائه داد.

محمدجواد فتحی نماینده مردم تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حمایت فراکسیون امید از حسن روحانی در کارزار انتخاباتی 96 بیان داشت: این فراکسیون در زمینه حمایت از روحانی در انتخابات 96 تابع تصمیمات شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان است.

وی در پاسخ به  سوالی مبنی بر اینکه آیا می‌توان به طور قطعی گفت که اصلاح طلبان در انتخابات از روحانی حمایت خواهند کرد یا خیر، اظهار داشت: خیر. تاکنون عمده دستورات حمایت از آقای روحانی در انتخابات بوده است و این تصمیم تغییری نکرده است البته ممکن است هر اتفاقی در آینده رخ دهد.

عضو فراکسیون امید مجلس در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه چقدر احتمال دارد اصلاح طلبان بر روی گزینه دیگری به غیر از روحانی در انتخابات به وحدت برسند، تصریح کرد: بعید است این اتفاق رخ دهد لذا شرایط اگر همین شرایط باشد پیش بینی می‌شود آقای روحانی کاندیدای انتخابات آتی باشند، بنده معتقدم نظر شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان بر روی حمایت از آقای روحانی متمرکز خواهد شد.

فتحی در پایان خاطرنشان کرد: تاکنون اصلاح طلبان بر روی حمایت از گزینه روحانی در انتخابات آتی اتفاق نظر دارند مگر اینکه مصلحت جدیدی در نظر گرفته شود که بنده بعید می‌دانم، چرا که تا به امروز نشانه‌ای از آن مصلحت مشاهده نشده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۱۶ مهر ۱۳۹۵
اصلاحطلبان اکثرأ نوچه روحانیند بایدهم حمایت کنن
آخرین اخبار