فرمانده سپاه غدیر تبریز از برگزاری رزمایش «الی بیت‌المقدس» با رمز «یا محمد رسول الله» خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛عباسی در جمع خبرنگاران گفت: برگزاری رزمایش‌های دفاعی قدرت بازدارندگی نظام اسلامی را تقویت می‌کند.

وی افزود: در این رزمایش دو روزه 9 گردان از گردان‌های بیت‌المقدس در این رزمایش حضور خواهند داشت و در کنار این گردان‌ها، گردان کوثر نیز طبق وظایف و ماموریت‌های تعیین شده به امداد و نجات خواهند پرداخت.

فرمانده سپاه غدیر تبریز حضور گردان کوثر، استفاده از اردوگاه، استفاده از اساتید مجرب برای آموزش‌ها، اجرای برنامه‌ها و آموزش‌های لازم پیش از رزمایش،  و ... را از مزیت‌ها و شاخص‌های رزمایش امسال نسبت به سال گذشته دانست.

وی با اشاره به اینکه برگزاری این رزمایش‌ها نشانگر اقتدار بسیج است، تصریح کرد: این رزمایش‌ها آمادگی همه جانبه بسیج را در مقابله با هر گونه تهدید دشمن و سناریوی آنها نشان داده و قدرت بازدارندگی نظام را تقویت می‌کند.

عباسی افزود: در این رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس در قالب تاکتیک‌های 9گانه، دفاع از کوی و برزن، پدافند دورا دور، باز پس‌گیری، هلی‌برن و ضدهلی برن، اغتشاشات، آرام‌سازی، عملیات تاخیری، تاکتیک دفاع  و ... به اجرای رزمایش خواهند پرداخت.

بنا به گفته وی اهدای بسته‌های فرهنگی، قرائت زیارت عاشورا، مداحی و عزاداری ایام محرم از برنامه‌های فرهنگی و جانبی این رزمایش به شمار می‌رود.

عباسی در ادامه اصحاب رسانه و خبرنگاران را افسران جنگ نرم دانست و اظهار داشت: خبرنگاران در خصوص مقدم جنگ نرم دشمن هستند و با روحیه و تفکر بسیجی گام برداشته و قلم می‌زنند.

وی با اشاره به نقش قلم اصحاب رسانه در اشاعه افکار و روحیه بسیجی در جامعه عنوان کرد: اصحاب رسانه با روحیه و تفکر بسیجی قلم می‌زنند و با این کار جهادی خود قدرت بسیج را به رخ دشمنان می‌کشند.

رزمایش طی روزهای پنجشنبه و جمعه (15 و 16 مهرماه) در پادگان شهید قاضی تبریزبرگزار می شود.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار