لرستان؛

ارائه 48 طرح گردشگری به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید لرستان

استاندار لرستان گفت: 48 طرح گردشگری برای بررسی به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان لرستان ارائه شده است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ هوشنگ بازوند چهارشنبه شب در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان لرستان افزود: اگرچه اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری باید 2 ماه قبل این طرح ها را ارائه می کرد ولی به هرحال این طرح ها به دبیرخانه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان لرستان رسیده اند.
وی اظهار کرد: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان باید تلاش کند در نشست با نمایندگان بانک ها اعتبارات لازم را برای این طرح ها جذب کند.
استاندار لرستان افزود: به گفته رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور موانع پیش روی پرداخت تسهیلات به طرح های حوزه گردشگری از طریق سامانه بهین یاب برطرف شده اند.
وی گفت: بانک ها ملک شخصی کسی نیستند لذا باید مشکلات استان را رفع کنند؛ البته نباید تسهیلات به طرح هایی اختصاص یابد که توجیه اقتصادی ندارند.
بازوند اضافه کرد: اگر بانک ها به این نتیجه رسیدند که طرحی فاقد توجیه اقتصادی است به آن تسهیلات اختصاص ندهند چون اختصاص تسهیلات به این طرح ها موجب می شود که سرمایه های کشور در قالب طرح های نیمه کاره در زیرخاک تلف شوند.
وی بیان کرد: بانک ها باید در قبال بیکاری جوانان احساس مسئولیت کنند در غیر این صورت عملکرد هر بانکی که در زمینه پرداخت تسهیلات رونق تولید و اشتغالزایی ضعیف باشد، مانند پست بانک که در خصوص ضعف عملکرد آن نامه نگاری کرده ایم پیگیری های لازم را انجام می دهیم
انتهای پیام/ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.