فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان گفت: تلاش های این فرماندهی برای جذب خیرین در راستای وقف برای امنیت و سلامت طی سال جاری منجر به کسب مدال افتخار امنیت در کشور شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،سرهنگ نصرالله عباسی در آئین تقدیر از معتمدین شوراهای پلیس در سالن ذکریای رفسنجان افزود: خیران این شهرستان برای نخستین مرتبه در کشور امسال اموال خود را در راستای امنیت بخشی وقف کردند.

وی خاطر نشان کرد : ستاد فرماندهی انتظامی رفسنجان از حدود 40 سال قبل ایجاد شده که در حال حاضر ساختمانی فرسوده است و یکی از خیران برای احداث ساختمان جدید محل استقرار این فرماندهی با بیش از 30 میلیارد ریال هزینه، اعلام آمادگی کرده است.
وی تصریح کرد :همچنین خیران دیگری نیز با اهدای موتورسیکلت و خودرو به فرماندهی انتظامی شهرستان رفسنجان، نیت صادقانه خود را در امر وقف به مرحله اجرا در آوردند که جای تقدیر دارد.
فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان با اشاره به اینکه امنیت مشارکتی است گفت: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی که مردم نیروی انتظامی را کمک دهند باید به این فرمان ولایت فقیه گوش فرا داد و مردم همه در این امر مشارکت داشته باشند تا امنیت در همه نقاط کشور پایدار باشد.
سرهنگ عباسی خاطرنشان کرد: تلاش ناجا بر این است که نیروهای خود را بروز کند تا همراه با نیروهای بسیج و سپاه به جنگ با دشمن بروند و نگذارد دشمن نیروی جوان کشورمان را از پای درآورد.
وی گفت: باید قانون مداری را در جامعه نهادینه کرد تا مردم احساس آرامش و امنیت کنند.
فرمانده انتظامی رفسنجان توصیه کرد: شوراها و دهیاران در روستاها برای رفع معضلات و مشکلات و کاهش جرایم، پلیس را یاری دهند تا آمار جرایم کاهش و مردم هر منطقه از امنیت و آرامش برخوردار باشند.

انتهای پیام/ی


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار