هم اکنون 18 هزار نفر عضو دائمی و فعال جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری هستند.

عضویت دائم 18 هزار نفر در هلال احمر چهارمحال و بختیاری
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: این جمعیت در حال حاضر دارای 18 هزار امدادگر، نجاتگر، عضو و داوطلب فعال و دائمی است.

محمد فروغی افزود: در راستای شعار جمعیت هلال احمر کشور با عنوان «هر خانواده یک امدادگر»، حدود 32 هزار امدادگر، نجاتگر و جوان داوطلب نیز با فراگیری آموزش های لازم، آماده فراخوان در مواقع لزوم هستند.

وی اضافه کرد: در تابستان امسال 13 هزار نفر از جوانان عضو جمعیت هلال احمر استان با شرکت در 18 پایگاه در طرح اوقات فراغت، آموزش های اولیه، عمومی و تخصصی را فرا گرفتند.

فروغی گفت: برگزاری اردوهای مختلف، مسابقات فرهنگی و هنری، شرکت در طرح سحاب، برپایی ایستگاه سلامت و برنامه های مناسبتی مانند طرح ضیافت ماه مبارک رمضان از جمله طرح های تابستانه سازمان جوانان این جمعیت بود.

وی با بیان برگزاری آموزش های عمومی و تخصصی هلال احمر برای جوانان عضو این جمعیت افزود: 400 نفر از جوانان عضو جمعیت استان در تابستان امسال در آموزش های کمک های اولیه، 250 نفر در آموزش های بهداشت محیط، 230 نفر در آموزش های تخصصی چادر زنی، 120 نفر در آموزش های پایه داوطلبی، 55 نفر در مانورهای تخصصی آموزشی و 220 نفر در کارگاه های آموزشی پیش از ازدواج شرکت کردند.

انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار