استاندار کرمانشاه گفت: تمامی مجموعه تیم مدیریتی استان برای ساخت پالایشگاه آناهیتا کاملاً همراه است و در این راستا آماده همکاری با هئیت مدیره و سرمایه گذاران این پروژه عظیم هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛اسدالله رازانی افزود: این پالایشگاه هم مصوبه سفر مقام معظم رهبری و هم دستور ریاست جمهوری را برای اجرا و ساخت دارد، لذا باید به تکلیف عمل کنیم و نسبت به ساخت آن نهایت تلاش خود را بکار گیریم.

وی با اشاره به درخواست ها و تمایل سرمایه گذاران خارجی و همچنین شرکت های سرمایه گذار در داخل کشور برای سرمایه گذاری در این طرح بزرگ اظهار داشت: این پروژه در گذشته برای اجرا با مشکلات عدیده ای روبرو بود، اما خوشبختانه در حال حاضر برای اجرای آن نه مشکلی در سرمایه گذاران و سهامداران در شرکت شستا داریم، نه اینکه با مشکل مدیریتی پروژه در داخل استان مواجه ایم، لذا باید این فرصت فراهم آمده را ارج نهیم و از این فرصت جهت تسریع در ساخت پالایشگاه آناهیتا استفاده کنیم.

استاندار کرمانشاه گفت: مدیرانی که برای اجرای این پروژه عظیم منصوب شده اند از مدیران توانمند و مجرب هستند که حرف اجرایی می‌زنند و این موضوع مایه خرسندی برای تیم مدیریتی استان است، لذا نشانه های خوبی که این کار سرعت بگیرد در حال آشکار شدن است.

انتهای پیام/ح


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.