معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور از نمایشگاه دستاوردهای دولت یازدهم در تالار وحدت بازدید کرد.

بازدید معاون توسعه روستایی از نمایشگاه دستاوردهای دولت یازدهمبه گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، "ابوالفضل رضوی" معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور امروز پنجشنبه 15 مهرماه از نمایشگاه دستاوردهای دولت یازدهم در تالار وحدت بازدید کرد.

رضوی در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دولت یازدهم در تالار وحدت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای برپایی نمایشگاه دستاوردهای دولت یازدهم سلیقه و دقت خوبی به کار رفته اما باید گفت این نمایشگاه تنها یک بخش کوچکی از فعالیت‌های دولت تدبیر و امید را طی سالهای خدمت خود نشان داده است.

وی افزود: متأسفانه اقدامات دولت در زمینه محرومیت‌زدایی و توجه به اقشار فرودست در این نمایشگاه نشان داده نشده است و این موضوع یکی از ضعف‌های نمایشگاه است.

رضوی در پایان خاطر نشان کرد: توجه به موضوع تولید و سیاست‌گذاری، اداره امور کشور به خوبی در نمایشگاه نشان داده شد اما در حد نشان دادن خدمات دولت، این نمایشگاه ضعیف عمل کرده است.

با توجه به سفارش اخیر مقام معظم رهبری در مورد اطلاع رسانی فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده توسط دولت بخش‌هایی از دستاوردها و عملکرد دولت یازدهم در قالب نمایشگاه هنری به نمایش درآمده است.

دراین نمایشگاه با استفاده از آمارها، عکس‌ها، تصاویر، انیمیشن‌ها همراه با صداو تصویر بخش‌هایی از فعالیت‌های انجام شده در حوزه‌های سیاست خارجی، اقتصاد مقاومتی و فعال‌سازی واحدهای صنعتی و تولیدی، امور فرهنگی، دستاوردهای علمی مانند نانو به نمایش گذاشته شده است. 

انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار