به گزارش
گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در گزارش جدید Interbrand 24 برند جهان در سال 2016 مشخصشدهاند که انتخاب از سوی مشتری و قدرت برند در این تعریف حرف اول را میزند.
اغلب برندها فناورانه بوده و یا بهسوی دیجیتالی شدن پیش میروند و قدرت مشتری مداری به خوبی پیداست.
در این جدول آی بی ام، سامسونگ و آمازون به ترتیب 6، 7 و هشتم جدول شدهاند و اینتل فیسبوک، سیسکو و اوراکل نیز به ترتیب چهاردهم، پانزدهم،شانزدهم و هفدهم شدهاند.
منبع: خبرآنلاین
انتهای پیام/