مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: حوادث در اثر بی توجهی پیمانکار و نبود نظارت صحیح اتفاق می افتد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید مصطفی علوی اعلام کرد: بیشتر اتفاق ها در اثر بی توجهی و سهل انگاری های کوچک و ساده رخ می دهند.
وی ادامه داد: حوادث قابل پیش بینی که در اثر رعایت نکردن ایمنی های لازم اتفاق می افتد و گاهی موجب خسارات جبران ناپذیری می شود، قابل گذشت نیست.
وی در مراسم تجلیل از برگزیدگان شرکت گاز استان اصفهان در حوزه سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE) اظهار کرد: کار بدون ایمنی در این شرکت جایگاهی ندارد و همه کارکنان موظف هستند قبل از انجام هر کاری، موارد ایمنی آن کار را بشناسند و رعایت کنند.
مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان، افزود: نیروی انسانی بزرگترین و ارزشمندترین سرمایه این شرکت و جدی گرفتن ایمنی، یکی از الزام های مهم این شرکت در حوزه سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE) است.
علوی گفت: در این شرکت به طور منظم و از پیش تعیین شده، مانورهای ایمنی و تخصصی برگزار می شود ولی لازم است دامنه اجرای آنها در زمینه های مختلف گسترده تر شود.
مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان نیز در این مراسم گفت: شرکت گاز اصفهان در زمینه ایمنی و حفاظت از محیط زیست یکی از شرکت های برتر در استان بشمار می رود.
منصور شیشه فروش با بیان اینکه مردم نیاز به ایمنی را آنطور که باید جدی نمی گیرند، افزود: یکی از وظیفه های کسانی که در حوزه سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE) فعالیت می کنند، شناسایی این نیاز اساسی به افراد جامعه است.
شیشه فروش گفت: ما از نظر دانش ایمنی در سطح بسیار خوبی قرار داریم اما هنوز یقین نداریم که عامل حوادث هستیم.
مدیر کل مدیریت بحران استانداری با اشاره به اجرای طرح جامع بیابان زدایی و شناسایی کانون های گرد و غبار، طرح ترافیک و افزایش ناوگان عمومی حمل و نقل در استان اصفهان تصریح کرد: شرکت گاز استان در راستای سوخت رسانی و جایگزین کردن سوخت پاک به جای سوخت های فسیلی نقش موثری داشته است.
وی با اشاره به برودت هوا و نزدیک شدن فصول سرد بیان کرد: لازم است مصرف کنندگان خانگی و صنعتی گاز طبیعی، استانداردهای ایمنی را بیشتر بشناسند و رعایت کنند تا شاهد حادثه ناگواری نباشیم.
در این مراسم از برترین های حوزه سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE) شامل نواحی برتر، واحد ستادی برتر، نفرات برگزیده و پیمانکاران برتر تقدیر به عمل آمد.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.