آبادان؛

کاهش چشمگیر سرقت در6 ماه نخست سال در آبادان

72 درصد متهمان دستگیر شده در آبادان متاهل هستند .

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی شهرستان آبادان در این باره گفت : نزدیک به 90 درصد جرایم درآبادان منجرب به کشف می گردد که در 6 ماه نخست سال 50 درصد ازدستگیر شدگان را سارقان ، 13 درصد مرتبط به موادمخدر و37 درصد دیگرمرتبط به انواع جرایم دیگر را تشکیل داده اند که از میان دستگیر شدگان 28 درصد مجرد و 72 درصد از مجرمان متاهل هستند.

سرهنگ تقی زاده در خصوص میانگین سنی مجرم اخیر نیز افزود: 19 درصد این افراد زیر24سال و 74 درصد نیز بین سن های 25 تا40 سال و تنها درصد آنها بالای 40 سال هستند 2 باقی بالای 40سال سن هستند.

وی گفت: 85 درصد از افراد دستگیر شده بیکار و تنها 15 درصد از آنها شاعل هستند که اکثر آنها نیز دارای شغل های کاذب و کم در آمد هستند.

فرمانده شهر آبادان افزود: تقریبا 65 درصد ازدستگیرشدگان سابقه دار هستند، یعنی تکرار جرم و افرادی که اززندان آزادمیشوند به دلیل اینکه جامعه أنها رانمی پذیرد دوباره به دنیای خلاف بازمیگردند .

سرهنگ تقی زاده گفت: شایدعمده دلیل اینکه این افراد پس از آزاد شدن بازهم به دنیای خلاف بازمی گردند نبودشغل وکسب درآمد برای تامین هزینه های زندگی مجرمان است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.