سرمربی تیم ملی کاراته کشور گفت : تمام تلاشمان را انجام دادیم که رقابت های انتخابی شفاف برگزار شود و به این خواسته رسیدیم .

هروی : انتخابی ها شفاف برگزار شد / می توانیم نتایج ایده آلی کسب کنیمسیدشهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته مردان کشور پس از برگزاری آخرین انتخابی در گفتگو با خبرنگار رزمی و کشتی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیان داشت:
 
شکر خدا آخرین انتخابی هم برگزار شد و ما تمام تلاشمان را کردیم که انتخابی ها شفاف برگزار شود و امروز نیز آخرین انتخابی برگزار و تکلیف وزن 84 – کیلوگرم مشخص شد. 

وی افزود : هر دو بازیکن استحقاق پوشیدن پیراهن تیم ملی را داشتند ، بهرحال در این مسابقه هم ذبیح اله پورشیب انتخاب شد ولی با این نتیجه چیزی از شایستگی های علی فداکار کم نمی شود.  
 
هروی درباره نحوه برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی بیان تصریح کرد : به لطف خدا هیچ مشکلی نداشتیم و  در این انتخابی نیز مشکل خاصی نبود و به خوبی و در آرامش و با قضاوت داوران فدراسیون برگزار شد.  
 
هروی ادامه داد : مسابقه امروز بسیار خوب برگزار شد و من برای هر دوی این عزیزان آرزوی موفقیت می کنم ، امیدوارم هر دو در رقابت های جهانی و همچنین آتی موفق و سربلند باشند. 

سرمربی تیم ملی در خصوص شرایط تیم ملی اظهار داشت : در حال حاضر شرایط خوبی داریم و مشکل خاصی هم نیست و به امید خدا بتوانیم نتایج خوبی را در اتریش کسب کنیم .  
 
وی در پایان در خصوص نتیجه گیری در رقابت های جهانی گفت : به دلیل اینکه کاراته رشته رکوردی نیست نمی توان نتایج را پیش بینی کرد اما به نظر من با همه این اوصاف و با توجه به شرایط و ارزیابی تیم،  می توانیم نتایج ایده آلی را در جهانی کسب کنیم .  
 

انتهای پیام /
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار