یک تن و 400کیلو گرم انواع مواد مخدر 6ماه نخست امسال در مازندران کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سردار سيد محمود ميرفيضی ، فرمانده انتظامی مازندران گفت: در حوزه مبارزه با موادمخدر در شش ماهه نخست امسال بيش از يک تن و 400 کيلو گرم انواع موادمخدر کشف شد که در مقايسه با مدت مشابه سال قبل 39 درصد افزايش داشت.

وی از کشف 460 ميليارد ريالی کلاهبرداری ها و بازگرداندن اموال به مردم در اين حوزه خبر داد و افزود : در بخش مبارزه با قاچاق کالا 150 ميليارد ريال از اموال قاچاق کشف و در حوزه زمين خواری نيز 345 هزارمترمربع از اراضی ملی تصرف شده آزاد سازی شده است.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه بيش از 175 ميليون تردد خودرو در شش ماهه نخست امسال در استان ثبت شد گفت: برای توسعه زيرساخت ها ، جاده ها و طرح های سالم سازی دريا باید نگاه ملی به مازندران صورت گیرد.

سردار سيد محمود ميرفيضی با اشاره به کاهش 16 درصدی کشته شدگان حوادث رانندگی از کسب رتبه دوم کشوری در اين راستا خبر داد افزود: در برخورد با تخلفات راهور 36 درصد افزايش یافت.

وی همچنين پاسخگويی به مطالبات مردمي در حوزه های مختلف اجتماعی، مبارزه با موادمخدر، تغيير ويترين اجتماعی جامعه و حوزه اممنيت اخلاقی را از ماموريت های مهم نيروی انتظامی برشمرد .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.