یزد؛

اصلاح جامعه، هدف قیام امام حسین (ع)

عضو شورای نگهبان: نفس عزاداری سیدالشهداء (ع) مبارزه با ظلم و فساد است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ یادواره شهدای فصل پاییز بافق با حضور آیت الله سید محمد رضا مدرسی از فقهای شورای نگهبان رهبری در امام زاده عبدالله بافق برگزار شد .

آیت الله مدرسی با بیان اینکه سوگواری برای امام حسین(ع) در عمق فطرت جهان است تصریح کرد:اصلاح جامعه و رفع فساد و احیاء سیره رسول مکرم اسلام (ص) از اهداف قیام حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است.

عضو فقهای شورای نگهبان خاطر نشان کرد: نفس عزاداری سیدالشهدا (ع) مبارزه با ظلم و فساد است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت : پایه و اساس انقلاب همین روحیه شهادت طلبی است که به فرموده رهبر انقلاب آمام خمینی (ره) : محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است.

آیت الله مدرسی با بیان اینکه دشمنان انقلاب امروز دو عنصر دین و ایمان و انقلابی گری مردم را نشانه رفته اند افزود: دشمنان و عده ای می خواهند با بدجلوه دادن عزاداری عبدالله (ع) و کم رنگ کردن ارادت مردم به آن حضرت به نام ایجاد نشاط در جامعه اختلاف ایجاد کنن.

وی ولایت فقیه را قدرت بزرگ اسلام و انقلاب عنوان کرد و بیان داشت: نظام مقدس اسلامی امانتی است از امام (ره) و شهدا که باید قدر آن را دانست.

عضوفقهای شورای نگهبان گفت: دشمنان انقلاب و اسلام قصد دارند مردم را از مسیر دور کنند و اگر قدرت رهبری انقلاب و جانفشانی شهدای مدافع حرم نبود امروز داعش در عراق حکومت می کرد.

وی بیان داشت : اگر در کشورهای مسلمانی مثل بحرین اجازه برپایی مجالس عزاداری سیدالشهدا (ع) را نمی دهند چون از این مجالس و بیداری مردم و عشق و ارادت آنان به امام حسین (ع) می ترسند.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.