ليگ برتر فوتسال بانوان با برتری پرگل تیم ملی حفاری ايران در برابر شهرداری رشت كه حساس ترين بازی هفته چهارم بود به پايان رسيد.

ليگ برتر فوتسال بانوان ؛ حفاري پيروز حساس ترين بازي هفته چهارم شدبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران : در هفته چهارم ليگ برتر فوتسال بانوان امروز جمعه 16 مهر ماه  با ٧ بازي برگزار شد كه مدعيان با کسب پیروزی های پر گل برابر حریفان جايگاه هاي خود در جدول رده بندی را تثبيت كردند.

تیم فوتسال می رشت سپیدرود با 7 گل بازرگانی امیر نوشهر را شکست داد و دانشگاه آزاد مانند هفته های گذشته با نتیجه پر گل 20 -1 از صد شهرداری زنجان گذشت.

سایپا تهران نیز در آبادان با پذیرفتن 4 گل مغلوب تیم فوتسال پالایش نفت شد.

در دیگر رقابت ها نیز استقلال ساری با نتیجه 10-0 بانوان تبریز را شکست داد و دختران کویر کرمان در یک بازی نزدیک با کارا شیراز در پایان با نتیجه 2-1 در خانه مغلوب این تیم شدند.

تیم فوتسال شهرداری تبریز که در هفته گذشته دربی تبریز را با پیروزی پشت سر گذاشته بود در خانه با نتیجه 6-1 بازی را به سپاهان اصفهان واگذار کرد.

حساس ترین بازی هفته چهارم که برای کسب جایگاه دوم جدول رده بندی بین تیم شهرداری رشت و ملی حفاری ایران برگزار شد با پیروزی 5-0 ملی حفاری به پایان رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار