فرماندار ویژه لارستان گفت: سرشماری محور برنامه ‌ریزی ‌ها در سطح ملی و منطقه ‌ای است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ جلیل حسنی فرماندار ویژه لارستان یا بیان اینکه سرشماری محور برنامه‌ریزی‌ ها در سطح ملی و منطقه‌ای است و هر چه استقبال از آن افزایش یابد، به همان نسبت اختصاص اعتبارات و امکانات بیشتر می‌شود گفت: از سوم مهرماه سرشماری اینترنتی در لارستان همزمان با سراسر کشور آغاز شده است.
وی بابیان اینکه زیرساخت‌ های لازم برای برگزاری مطلوب سرشماری در لارستان فراهم شده است، افزود: در تمام کشور ها برنامه‌ریزی ها بر اساس داده‌ ها و اطلاعات کامل، موثق و منظم صورت می‌ گیرد.
حسنی ادامه داد: سرشماری اینترنتی برای نخستین بار در تاریخ ایران به‌منظور افزایش سرعت عمل در جمع ‌آوری اطلاعات، کاهش هزینه ‌ها و وقت و همچنین دستیابی به اطلاعات دقیق‌تر در حال انجام است.
معاون استاندار فارس با دعوت از مردم این شهرستان برای مشارکت در سرشماری اینترنتی، ادامه داد: سرشماری محور برنامه‌ ریزی ‌ها در سطح ملی و منطقه ‌ای است و هر چه استقبال مردم از سرشماری نفوس و مسکن افزایش یابد، به همان نسبت باعث افزایش اختصاص اعتبارات و امکانات می ‌شود.
حسنی بابیان اینکه آمار جمعیتی، تعداد زاد و ولد، میزان مرگ‌ و میر، وضعیت اشتغال و غیره به‌عنوان ملاک و معیاری برای تصمیم‌گیری‌ هاست، تصریح کرد: اطلاعات به‌ دست‌ آمده در این سرشماری، مبنای تصمیم‌گیری‌ ها برای سال‌ های آتی منطقه مورد استفاده است.
وی با تأکید چندباره برای حضور آحاد مردم لارستان بزرگ برای شرکت در سرشماری به‌ ویژه سرشماری اینترنتی، افزود: از مردم همیشه در صحنه این شهرستان انتظار می‌ رود ثبت‌نام در سرشماری اینترنتی را به‌ روزهای پایانی موکول نکنند.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار