ارومیه؛

صنایع آذربایجان غربی تحت پوشش سیستم مانیتورینگ

مدیر عامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی گفت : تاکنون 58 مورد از صنایع و مصارف عمده استان تحت پوشش سیستم مانیتورینگ و پایش آنلاین قرار گرفته اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه منصور صادقیان مدیرعامل شرکت گازاستان با اعلام این خبر افزود: از تعداد کل صنایع و مصارف عمده که تحت پوشش سیستم مانیتورینگ قرار گرفتند، 42 ایستگاه CNG ،7 مورد صنایع سیمان وکارخانه قند، 2 نیروگاه و پتروشیمی را شامل می شود.

صادقیان گفت: از مجموع 114 ایستگاه CNG موجود در استان آذربایجان غربی،72 ایستگاه نیز در مراحل مختلف اجرا قرار دارند که درآینده نزدیک به بهره برداری رسیده و تحت سیستم قرائت از راه دور قرار می گیرند.

وی با اشاره به ویژگی های این سیستم اظهار کرد : این سیستم به منظور پایش مصارف عمده و CNG ها که قسمت عمده ای از سهم گاز دریافتی استان را تشکیل می دهند ایجاد گردیده که امکان تشخیص، وجود مغایرتها، خرابی تجهیزات و تاسیسات را به صورت آنلاین فراهم می نماید.

مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان غربی تصریح کرد: پایش مصارف ساعتی کلیه ایستگاهها جهت کنترل حداکثر مصرف ساعتی مورد قرارداد و اجرای ماده 26 قانون رعایت الگوی مصرف انرژی ( در حوزه میزان مجاز مصرف ) را نیز از دیگر ویژگی های این سیستم است.

صادقیان با اشاره به اینکه این سیستم قابلیت رصد پراکندگی فشار و دمای خطوط تغذیه و توزیع گاز با توجه به پراکندگی ایستگاهها را دارد گفت: کاربرد ویژه این سیستم در مواقع بروز بحران جهت امکان ایجاد محدودیت مصرف با توجه به مصرف آنلاین نمایشی می باشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.